Drulă nu susține magistrala de metrou până la Aeroportul Otopeni
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, se mai gândește cu privire la utilitatea situației în care Magistrala 6 să ajungă până la Aeroportul Otopeni.
”M6 se face. Se va face cel puțin până la Sectorul 1, faza 1 până la Băneasa. Despre sectorul care vine de la Băneasa până la aeroport suntem într-un proces de reevaluare la nivelul ministerului, pentru că trebuie să vedem exact fezabilitatea proiectului, dacă forma este cea mai bună, pentru că vom avea un terminal care va prelua, conform studiului de fezabilitate din 2008, întreg traficul aeroportului, va fi undeva la trei kilometri în partea cealaltă a pistelor, iar metroul, așa cum e proiectat, nu se leagă acel terminal”, spune ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, conform Mediafax.
Trenul face 20 de minute, metroul 35
”În momentul în care trenul face 20 de minute, metroul, așa cum e proiectat, face 35 de minute și s-ar opri de 14 ori și nu s-ar lega de noul terminal. Sunt niște semne de întrebare în legătură cu această investiție pe care le reevaluăm. Iar în București sunt nevoi foarte mari de metrou pe niște magistrale care ar avea o încărcare poate și de zece ori mai mare, cum sunt M5 și M4”, conchide ministrul Transporturilor.
Comisia Europeană a aprobat în 2019 alocarea a peste 517 milioane de euro pentru construcția liniei de metrou 6 (1 Mai-Tokyo), în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare. Stația Tokyo va fi amplasată la complexul comercial Băneasa. Cofinanțarea europeană este destinată construcției unei secțiuni de șase kilometri din linia de metrou, dintr-un total de peste 14 kilometri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News