Două noi echipe calificate în optimile Ligii Campionilor. Napoli şi FC Bruges și-au asigurat locul în primăvara europeană
Data publicării:
Autor: Alexandru Negrici
WhatsApp
Champions League (UEFA)
Champions League (UEFA)
Napoli s-a calificat în optimile de finală ale Ligii Campionilor la fotbal, după ce a învins-o pe Ajax Amsterdam cu scorul de 4-2, miercuri seara, pe Stadionul ''Diego Maradona'', într-un meci din Grupa A.  

După 6-1 la Amsterdam, săptămâna trecută, Napoli s-a impus şi pe teren propriu, prin golurile marcate de Hirving Lozano (4), Giacomo Raspadori (16), Hvicea Kvaratshelia (62 - penalty) şi Victor Osimhen (90).

Pentru lăncieri au punctat Davy Klaassen (49) şi Steven Bergwijn (83 - penalty).

Şi FC Bruges a obţinut biletul pentru optimile de finală, după remiza de la Madrid, cu Atletico, 0-0.

Campioana Belgiei, care a jucat în finalul partidei în zece oameni, după eliminarea lui Kamal Sowah (82). Portarul Simone Mignolet a avut mai multe intervenţii salvatoare în acest meci.

Juventus, învinsă surprinzător de Maccabi Haifa în Liga Campionilor

Maccabi Haifa a învins-o pe Juventus Torino cu scorul de 2-0, marţi seara, pe teren propriu, într-un meci din Grupa H a Ligii Campionilor la fotbal.

Maccabi a obţinut primele sale puncte în grupă prin golurile marcate de Omer Atzili (7, 42). Maccabi Haifa nu mai câştigase în Champions League din 2002. 

FC Copenhaga şi Manchester City au încheiat nedecis, 0-0, într-un meci din Grupa G.

City, care a câştigat săptămâna trecută cu 5-0 meciul tur, a ratat un penalty prin Riyad Mahrez (25), şutul său fiind apărat de Kamil Grabara. Campioana Angliei a jucat în zece oameni din min. 30, când a fost eliminat Sergio Gomez. 

Clubul PSG plătea o agenție media pentru „serviciul” de a crea o armată de conturi false menite să atace presa ostilă și comentatorii neprietenoși

Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a însărcinat între 2018 şi 2020 o agenţie de comunicare să creeze conturi de Twitter false pentru a desfăşura campanii împotriva unor ţinte ale grupării din capitala Franţei, a dezvăluit miercuri site-ul Mediapart, citat de AFP.

Potrivit Mediapart, care publică un raport al companiei Digital Big Brother (DBB), înregistrată la Barcelona şi controlată de omul de afaceri franco-tunisian Lotfi Bel Had, această agenţie a folosit "o armată de troli" în serviciul clubului deţinut de Qatar, pentru a discredita personalităţi, jurnalişti şi chiar jucători ai echipei.

Potrivit raportului, printre ţintele privilegiate s-au aflat "presa considerată ostilă lui PSG, ca Mediapart şi L'Equipe, suporterul pălmuit de Neymar (după înfrângerea lui PSG în finala Cupei Franţei din 2019 - n. r.), fata care l-a acuzat pe starul brazilian de viol, dar şi personalităţi din cadrul clubului, ca jucătorul Adrien Rabiot şi fostul director sportiv Antero Henrique".

Mediapart a indicat că şi starul parizian Kylian Mbappé a fost "atins uşor".

Potrivit raportului DBB consultat de Mediapart, care face bilanţul activităţii sale desfăşurate pentru PSG în sezonul 2018/2019, armata digitală în serviciul clubului din capitală "era supervizată de departamentul de comunicare al PSG, condus la acea vreme de Jean-Martial Ribes". Acesta din urmă a părăsit clubul în luna mai 2022 trecută pentru departamentul de comunicare al unei filiale a firmei LVMH.

Strategia se învârtea în jurul unui cont de "referinţă", Paname Squad, care se prezintă pe Twitter ca un "colectiv de pasionaţi de Paris Saint-Germain'.

Contactat de AFP, PSG a dezminţit "ferm afirmaţiile Mediapart".

"PSG este un brand internaţional care lucrează constant cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra realizările clubului, ale companiilor şi partenerilor săi, ca toate companiile. Clubul nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva", a adăugat PSG, notează Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel