Data actualizării:
Data publicării:

Dezastru pentru „Păsări de pradă”. Numele a fost schimbat după primul week-end

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Tehnologie
WhatsApp

Compania Warner Bros. a învățat în ultimul weekend o lecție foarte prețioasă.

Compania Warner Bros. a învățat în ultimul weekend că „Păsări de pradă (și fantastica Harley Quinn)" nu este un titlu optimizat pentru motoarele de căutare (SEO), conform The Verge. Fiind oarecum continuarea „Brigăzii sinucigașilor", premiera noului titlu cu bazele în benzi desenate aproape a trecut neobservată în SUA. Drept urmare, Warner Bros. a schimbat numele filmului pentru a începe cu Harley Quinn.

Motivarea schimbării din partea WB

 (w670)

Schimbarea de nume a apărut luni pe site-urile de bilete ale marilor cinematografe americane. Un reprezentant al companiei a spus, pentru The Verge, că schimbarea face parte din „extinderea căutărilor pentru site-urile de bilete", ușurând astfel găsirea acestuia. Mai mult decât atât, adăugarea numelui domnișoarei Quinn în titlu explică și despre ce este filmul, mulți neștiind exact subiectul principal al produsului cinematografic.

33 de milioane de dolari a reușit să producă filmul în care Margot Robbie o interpretează pe Harley Quinn, celebrul personaj DC, departe de estimarea de 50-55 milioane dolari pe care o făcuseră investitorii. Acest prim week-end slab a venit drept o surpriză pentru cei din industrie care au văzut că „Păsări de pradă" a fost printre cele mai bine recepționate filme DC din ultimii ani.

Ce nu a mers bine?

 (w670)

Un executiv al industriei cinematografice, cu o bogată experiență în domeniu, s-a referit la eveniment cu termenii „dezastru de lansare". Precum efectul domino, mai multe lucruri au mers simultan prost: marketing slab, trailere slabe și decizii de titlu slabe.

Mai multe publicații au comparat dezastrul „Păsărilor de pradă" cu marketingul slab pe care filmul marca X-Men, „Dark Phoenix", l-a avut la lansare. Precum producția WB, „Dark Phoenix" nu a avut „X-Men" în titlul său. Din această cauză, oamenii care nu și-au dat seama de personajul Jean Grey au crezut că este un film sci-fi întâmplător, nu ultimul capitol din seria X-Men. Acest lucru și marketingul foarte slab au dus la eșecul major al filmului.

O lecție de SEO și o posibilă revenire

 (w670)

Până la urmă, Warner Bros. încearcă să repară ce aa stricat și să folosească noul plan SEO. Există o mare șansă ca „Păsări de pradă" să fie mai de succes în următoarele săptămâni: nu există mare competiție între filme, iar Harley Quinn este acum primul lucru din nume. Așadar, poate lumea o să îi ofere o șansă și o să afle despre ce este, de fapt, „Păsări de pradă".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel