Românii au creat cu greu această țară. Au construit satele, orașele, au ridicat clădirile cu etaje peste etaje, au făcut instalațiile de canalizare și de alimentare cu apă, au pavat străzile și le-au luminat cu becuri electrice.
Henri Marie Coandă, fiul generalului Constantin Coandă, prim-ministru al României în 1918, a inventat motorul cu reacție.
Victor Babeș a descoperit penicilina, Nicolae Paulescu a descoperit insulina.
Grigore Antipa a întemeiat Muzeul Național de Istorie Naturală din București, care îi poartă numele.
George Emil Palade, medic și om de știință, a fost laureat al premiului Nobel pentru fiziologie și medicină.
Regele Carol I a dispus construirea primului pod peste Dunăre, între Fetești și Cernavodă.
Regele Carol I a construit primele căi ferate care au fost extinse de atunci prin toată România, înființând CFR-ul. Mai apoi a construit trenuri ca să transporte mărfurile românești prin toată Europa.
Au fost inaugurate mai multe linii noi de cale ferată, ca cea de la Arad- Alba Iulia, Bucuresti – Giurgiu și apoi linia Roman - Tecuci.
Regii au făcut din România o țară independentă, căreia i-au crescut prestigiul și au redresat economia.
Gavrilă Ogoranu, Iuliu Maniu, Argentoianu, Brătienii, Corneliu Coposu, Ion Diaconescu, Elizabeta Rizea, și mulții alții, au zăcut zeci de ani, adunați, în temnițele comuniste, unii dintre ei stingându-se după gratii ca România să reziste.
Alții au murit la Revoluția din decembrie 1989 din același motiv.
Și când totul a fost aproape gata, când țara a căpătat un aspect cât de cât civilizat, au apărut pedeliștii în frunte cu Traian Băsescu.
Trebuie să precizăm că pedeliștii sunt inventați de români. Dar pedeliștii au uitat asta numaidecât și au început să-i strivească pe sărmanii concetățeni blânzi și inteligenți.
Străzile, create de români, au trecut sub stăpânirea pedeliștilor. Au confiscat instituție după instituție, plămădite cu trudă în sute de ani. Banii au fost transferați din visteria țării în cea a lor.
Au trecut printre concetățenii lor fără să-i vadă, din mașinile luxoase cu geamuri fumurii, în colbul ridicat al drumurilor neasfaltate. Și-au adus rudele aproape de borcanul cu miere ca să nu fie nevoite să strângă și ele cureaua odată cu sărmanii concetățeni! Așa se face că doar ei au trăit bine!
În așa hal au ajuns, în ultimii ani, concetățenii pedeliștilor!
Iată de ce, eu o să votez DA la referendum!
PS. După o idee a lui Ilf și Petrov
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă