Dan Negru: În România, nicio televiziune nu-și permite să...
Unul dintre cei mai buni moderatori de televiziune este indignat de situația televiziunii din România.
Dan Negru scrie, pe pagina sa de socializare că "în perioada Crăciunului, două rețele de televiziune din Statele Unite și gigantul Disney au interzis reclamele la fast-food anunțând că cerealele cu mai mult de 10 grame de zahăr pe porţie şi mâncarea ce conţine peste 500 de calorii nu vor mai apărea în reclame. În SUA, producătorii de fast-food investesc 2 miliarde de dolari pe an în reclame care-i vizeaza pe copii în vârstă de până la 12 ani. În România nicio televizune nu-și permite să selecteze produsele difuzate în calupurile de publicitate...".
România a pierdut o mare valoare. A murit un imens om de cultură
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
copii
dan negru
fast food
obezitate
publicitate
sua
televiziune
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române