Data publicării:

Dan Negru, după un drum cu trenul Bucureşti - Timişoara: Băi, închideți țara!

Autor: Mihai Ciobanu | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
Foto: Facebook
Foto: Facebook

Dan Negru a transmis un mesaj după ce a mers cu trenul de la Bucureşti la Timişoara.

"În 1939 între București și Timişoara trenul făcea 9 ore. În 2021 face 10 ore. Băi, închideți țara!", a scris Dan Negru pe pagina sa de Facebook. Pentru cei care nu cred, Dan Negru a făcut şi fotografii cu ceasul din Gara de Nord Bucureşti la plecare şi cu ceasul gării din Timişoara la sosire.

Iată imaginea: 

 

CFR SA: Restricţii de viteză pe raza a şase regionale de cale ferată

 

 Viteza de circulaţie a trenurilor se reduce cu 20- 30 km/h pe anumite secţii secundare de pe raza regionalelor de cale ferată Bucureşti, Craiova, Braşov, Timişoara, Galaţi şi Constanţa (mai puţin magistrala 800), unde se înregistrează temperaturi de 50-55 grade la nivelul şinei, informează CFR SA.

"Din evidenţa măsurătorilor efectuate până în acest moment, la nivelul celor 8 regionale de cale ferată, temperaturi ridicate, de 50 - 55 de grade la nivelul şinei, sunt înregistrate pe anumite secţii secundare, de pe raza Regionalelor Bucureşti, Craiova, Braşov, Timişoara, Galaţi şi Constanţa (pe această regională magistrala 800, Bucureşti - Constanţa nu este afectată de limitări de viteză din cauza caniculei)", subliniază reprezentanţii companiei.

Potrivit acestora, nu se introduce limită de viteză, din cauza temperaturilor ridicate, pe raza Regionalelor Iaşi şi Cluj.

În cursul zilei de luni, 2 august, din cauza temperaturilor maxime de 37 - 39 de grade înregistrate în aer, în majoritatea regiunilor, personalul CFR SA a luat măsuri speciale pentru desfăşurarea circulaţiei trenurilor în condiţii optime de trafic.

Astfel, personalul de întreţinere a infrastructurii feroviare efectuează periodic revizii suplimentare pe reţeaua feroviară, în special în regiunile care intră sub incidenţa atenţionărilor de temperaturi ridicate şi disconfort termic accentuat, prin verificarea directă a liniilor de cale ferată, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor la nivelul şinei, iar în intervalele orare în care temperatura în şină ajunge la 50 - 55 de grade, pe intervalele de staţii unde situaţia o impune, se reduce viteza de circulaţie a trenurilor cu 20-30 km/h faţă de viteza normală, astfel încât traficul feroviar să se desfăşoare în depline condiţii de siguranţă.

"Menţionăm faptul că aceste măsuri respectă normele de siguranţă feroviară, aplicate în astfel de situaţii speciale", se arată într-un comunicat al societăţii.

De asemenea, CFR SA transmite periodic operatorilor de transport feroviar de călători pe ce intervale de staţii sunt introduse aceste limitări ale vitezei de circulaţie, astfel încât fiecare operator de transport să informeze din timp pasagerii despre condiţiile speciale de trafic, care se aplică în anumite intervale orare, în care se înregistrează temperaturi ridicate la nivelul liniei de cale ferată, transmite Agerpres. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel