Informaţia vine după ce în februarie Daimler anunţa că va adopta măsuri de reducere a costurilor, în urma scăderii profitului operaţional cu 22% în trimestrul patru din 2018, din cauza efectelor tensiunilor comerciale globale, ale majorării costurilor pentru dezvoltarea vehiculelor electrice şi declinului din industria auto. Kaellenius, care îl va înlocui pe Dieter Zetsche în funcţia de director general după adunarea generală a acţionarilor din 22 mai, lucrează de luni de zile la o iniţiativă de reducere a costurilor, intitulată 'Move', care ar urma să fie anunţată oficial în vară, informează Handelsblatt.
Costurile administrative vor fi reduse cu aproximativ 20% şi va fi îmbunătăţită eficienţa, susţine publicaţia germană. Reprezentanţii Daimler nu au comentat informaţia. Luna aceasta, Kaellenius a declarat că Daimler va reduce semnificativ, până în 2025, costurile de dezvoltare la noile maşini Mercedes-Benz şi va adânci alianţele cu firme rivale ca o metodă de a-şi îmbunătăţi marjele de profit. Profitul operaţional al Daimler AG a scăzut cu 16% în primul trimestru din 2019, în pofida unui câştig excepţional de 718 milioane de euro, deoarece scăderea cu 4% a vânzărilor Mercedes-Benz, costurile mai ridicate ale materiilor prime şi investiţiile au afectat câştigurile. Profitul înainte de taxe şi dobânzi (EBIT) a scăzut la 2,80 miliarde de euro în primele trei luni din acest an, sub estimările analiştilor, de 2,89 miliarde de euro, scrie AGERPRES.
Daimler a reafirmat că se aşteaptă în acest an la o uşoară creştere a vânzărilor, a venitului şi a profitului operaţional, dar numai după implementarea măsurilor de reducere a costurilor. 'Nu putem fi mulţumiţi de aceste rezultate, va trebui să muncim din greu pentru a ne îndeplini ţintele pe 2019', a afirmat directorul general Dieter Zetsche. Rentabilitatea vânzărilor (ROS) la divizia Mercedes-Benz a scăzut la 6,1% în primul trimestru din 2019, de la 9% în urmă cu un an, din cauza declinului vânzărilor cu 3% în China. Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart. În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- SONDAJ de ultimă oră pentru Primăria Capitalei: Procentul celor 27% pe care-i vor și de care se tem, deopotrivă, candidații
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cumpărăturile online iau amploare. Cristian Pelivan: „Tot mai mulți români au plasat cel puțin o comandă online în ultimul an”
- Postul rezervat al lui Iohannis. Sociolog: „Problema e că legea nu specifică acest lucru”
- Conexiunea dintre medicină și credință. Academicianul Leon Dănăilă: „Mă duceam la biserică în fiecare duminică”