Achiziția deschide calea ca Mercedes şi BMW să producă taxiuri fără şofer, transmite Reuters.
Car2Go - DriveNow, combinare de servicii
Daimler şi BMW, cei mai mari producători de automobile de lux din Germania, sunt deja în negocieri pentru a combina serviciile lor de car-sharing, Car2Go şi DriveNow, au declarat, pentru Reuters, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Automobile fără șofer
Companiile se pregătesc pentru o nouă eră a serviciilor de mobilitate, unde automobilele fără şofer le-ar permite să se extindă pe un segment de afaceri care este în prezent dominat de Uber în SUA şi Didi Chuxing în China.
Serviciile de car-sharing Car2Go (Daimler) şi DriveNow (BMW) au o prezenţă importantă în oraşele din Europa, dar lansarea automobilelor fără şofer ar stimula expansiunea în domeniul serviciilor autonome de taxe, susţin sursele.
Consolidare dominație în Europa
Daimler şi BMW vor să-şi combine afacerile pe segmentele de car-sharing, ride-hailing (comanda unei maşini prin intermediul unei aplicaţii), încărcarea vehiculelor electrice şi servicii digitale de parcare, consolidându-şi dominaţia pe piaţa europeană.
Recent, BMW a cumpărat toate acţiunile deţinute de Sixt la firma lor mixtă DriveNow, deschizând calea pentru o alianţă cu rivala Daimler, în domeniul serviciilor de transport car-sharing şi robo-taxi.
33% din piața globală de taxi. Creștere de opt ori până-n 2030
Piaţa pentru servicii de ride-hailing reprezintă acum 33% din piaţa globală de taxi şi ar putea creşte de opt ori, până la 285 miliarde de dolari, până în 2030, după ce vor fi operaţionale robo-taxiurile, susţin analiştii de la Goldman Sachs.
Dezvoltarea serviciilor de ride-hailing şi perspectiva vehiculelor fără şofer a dus la prognoze potrivit cărora oamenii vor renunţa să îşi cumpere şi să îşi conducă propriile automobile în favoarea plăţii pentru călătorii individuale.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică
- Românii apreciază mai mult influencerii și vedetele decât medicii și profesorii. Sociolog: În topul profesiilor din SUA, artiștii sunt la nivel cu electricienii
- Sistemul RO-Alert și copiii dispăruți. Despescu: Numai prin sprijinul comunității putem avea un rezultat rapid