Cum rezistă bucureştenii fără tramvaiul 41. Prima zi lucrătoare de la scoaterea din circulaţie, un haos total
Prima zi lucrătoare fără tramvaiul 41 a fost coşmar pentru cei 150 de mii de bucureşteni care-l foloseau zilnic. Supranumit metroul uşor, tramvaiul traversa Capitala protejat de garduri metalice, fără să stea în trafic. Autobuzele care i-au luat locul, însă, nu au această opţiune. Dimineaţa, călătorii au stat zeci de minute blocaţi, scrie observator.tv.
Pe aceeaşi rută pe unde cel mai rapid tramvai din Bucureşti trecea nestingherit, autobuzele care i-au luat locul stau acum înţepenite în trafic. La oră de vârf, în porţiunile cele mai aglomerate, călătorii au aşteptat şi o jumătate de oră pentru a parcurge trei staţii.
Pe timp de vară, cele 35 de tramvaie care merg pe această linie transportă 7.000 de călători pe oră, pe fiecare sens. Este singura rută de transport public care uneşte vestul Bucureştului de nord.
Linia a fost însă suspendată, pentru lucrări de infrastructură la metrou, la pasajul Ciurel şi la Podul Grant. Lucrările de cosolidare la Podul Grant vor dura până pe 1 septembrie, timp în care circulaţia tramvaiului 41 este suspendată. Şi maşinile au restricţie pe unul dintre sensuri.
"În prima zi întotdeauna aşa se întâmplă, dar sunt lucrări foarte importante. Trebuie să se înţeleagă că cu greu am reuşit să facem de aşa manieră ca cele trei lucrări să aibă loc simultan", a declarat directorul STB, Andrei Creci.
Timp de două luni, traficul va fi deviat spre arterele care duc la Podul Basarab. Autobuzul 641, care înlocuieşte tramvaiul, va face un ocol pe Calea Griviţei, pe drumul de întoarcere. Nu toţi călătorii au aflat, însă, de noile modificări din trafic.
Deşi tramvaiul 41 nu mai circulă de două zile, oamenii încă vin în staţie în aşteptarea lui. 50 de autobuze ţin locul tramvaiului 41, până la finalizarea lucrărilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News