Cum l-a ajutat fiul cel mic al lui Trump pe tatăl său să "spargă internetul" în cursa pentru Casa Albă
Barron Trump l-a ajutat pe tatăl său, Donald Trump, să "spargă internetul" pentru a câștiga alegerile din noiembrie.
Barron Trump a jucat un rol esențial în efortul tatălui său de a "sparge internetul" în încercarea de a ajunge la alegătorii din generația Z.
Fiul cel mai mic al fostului președinte nu a apărut în mod regulat alături de tatăl său la mitingurile din întreaga țară, dar a avut un rol din culise, ajutându-l pe Donald Trump să participe la podcasturi preferate de tinerii din generația Z și mileniali, relatează ABC News.
"Trebuie să recunosc, jos pălăria în fața acestui tânăr. Fiecare recomandare pe care a făcut-o s-a dovedit a fi un adevărat succes de audiență, care a rupt internetul"
Tânărul de 18 ani a sugerat prima dată ca tatăl său să apară la podcastul YouTuber-ului și wrestlerului Logan Paul, Impaulsive, iar acest podcast a fost, într-adevăr, primul la care Trump a apărut, în iunie, conform unei surse din campanie, citată de publicație.
De atunci, Trump, în vârstă de 78 de ani, a continuat să apară în mai multe alte podcasturi și chiar a stat de vorbă vineri cu popularul podcaster Joe Rogan.
Eforturile sale par să fi dat roade, fiecare podcast în care a apărut atrăgând milioane de vizualizări – fără a include clipurile din podcasturi vizionate pe rețelele sociale.
„Barron a fost foarte implicat în recomandarea mai multor podcasturi la care ar trebui să participăm”, a declarat Jason Miller, consilier principal al campaniei Trump, pentru podcastul Politico Playbook Deep Dive, vineri.
„Trebuie să recunosc, jos pălăria în fața acestui tânăr. Fiecare recomandare pe care a făcut-o s-a dovedit a fi un adevărat succes de audiență, care a rupt internetul”, a spus Miller.
Miller a continuat să vorbească despre importanța prezenței în astfel de podcasturi, spunând: „Când privești impactul podcasturilor sau emisiunilor de pe YouTube – media non-tradițională – întâlnești alegătorii acolo unde se află tot timpul.”
Cea mai recentă apariție a lui Trump a fost într-un interviu cu omul de afaceri Patrick Bet-David pentru podcastul PBD, acumulând 2,8 milioane de vizualizări până vineri.
Apariția sa din 9 octombrie în podcastul Fragrant al comediantului Andrew Schulz a adunat 6,2 milioane de vizualizări, iar prima sa apariție în podcastul lui Logan Paul a atras 6,68 milioane de vizualizări.
Cea mai de succes apariție a fost, însă, în emisiunea This Past Weekend cu Theo Von, pe 20 august, unde a fost vizionată de cel puțin 14 milioane de ori.
În același timp, eforturile vicepreședintei Kamala Harris de a atrage tinerii alegători prin apariții în podcasturi nu au avut același succes
Trump a început acel podcast spunând că Barron i-a vorbit despre comediantul născut în Louisiana: „Tată, e mare. E o personalitate mare.Trebuie să mergi la el.”
Apariția lui Trump în Joe Rogan Experience este, de asemenea, așteptată să atragă milioane de vizualizări, deoarece podcastul lui Rogan este cel mai ascultat de pe Spotify, având 14,5 milioane de urmăritori.
Purtătoarea de cuvânt a lui Trump, Karoline Leavitt, a declarat anterior pentru New York Post că strategia de campanie se concentrează pe obținerea de acoperire mediatică prin interacțiuni pe rețelele sociale și distribuirea de clipuri video.
„Președintele Trump este foarte îndrăgit, iar fiecare lucru pe care îl face devine un moment viral, fie că intră pur și simplu într-un Chick-fil-A în Atlanta și interacționează cu tinerii angajați, fie că face grătare la un eveniment de fotbal din Iowa,” a spus ea în aprilie.
În același timp, eforturile vicepreședintei Kamala Harris de a atrage tinerii alegători prin apariții în podcasturi nu au avut același succes până acum.
Ea a înregistrat un interviu pentru The Shade Room pe 14 octombrie, care a obținut puțin peste 144.000 de vizualizări până vineri.
Un clip de opt minute din apariția sa în podcastul de succes Call Her Daddy, lansat pe 6 octombrie, a strâns 675.000 de vizualizări.
Trump este acum în fruntea sondajelor, cu un avans de trei puncte la nivel național față de vicepreședinta Kamala Harris, conform unui sondaj realizat de Wall Street Journal, publicat joi. Sondajul arată că Trump are 47% din voturile alegătorilor înregistrați, față de 45% pentru Harris. Aceasta este o inversare față de sondajul Wall Street Journal din august.
Sondajul economic All-America realizat de CNBC arată de asemenea că Trump conduce cu 48% față de 46% pentru Harris, iar în cele șapte state-cheie care vor decide probabil alegerile prezidențiale, sondajul îl arată pe Trump în avantaj cu 48% față de 47% pentru Harris.
Sondajul relevă că problemele economice rămân cea mai mare preocupare pentru alegători, iar când vine vorba de prioritizarea inflației, a economiei și a nevoilor clasei de mijloc, Trump are un avantaj puternic.
De asemenea, sondajul a constatat că 42% dintre alegători au spus că ar fi mai bine financiar dacă Trump ar câștiga, în comparație cu doar 24% care au afirmat același lucru dacă Harris ar câștiga. Alți 29% au declarat că situația lor financiară nu se va schimba indiferent cine câștigă Casa Albă.
Un sondaj Franklin și Marshall College din Pennsylvania arată, de asemenea, că Trump este înaintea lui Harris cu 50% față de 49% în rândul alegătorilor probabili, dar printre toți alegătorii înregistrați, vicepreședinta are încă un avantaj de 48% la 44%.
Același sondaj arată că Trump are un avans de șase puncte în privința gestionării economiei și a militarului. Totuși, Harris are un avantaj atunci când vine vorba de înțelegerea preocupărilor americanilor de rând și este considerată mai de încredere, conform Daily Mail.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News