Totusi, acesta reflecta profesionalismul si stabilitatea unei afaceri, transmitand mai multe despre ea decat aproape orice alt element prezent pe cartea de vizita. El este foarte influent pentru perceptia generala pe care o lasi si, de aceea, alegerea potrivita este cruciala.
Continuitatea este importanta
Un brand puternic este unul care se recunoaste usor. Acesta implica modul in care alegi culorile, simbolurile si sloganul. Dar si tipul de scris este important. Asadar, daca pe restul materialelor promotionale folosesti un anumit font, pastreaza-l si pentru cartea de vizita pentru a spori usurinta de recunoastere a firmei.
Ia in considerare publicul tinta
Orice afacere are un public tinta si, in functie de acesta, trebuie sa determini si fontul. Daca vrei sa atragi un public tanar, poti incerca fonturi mai artistice, la moda, cu litere curbate, speciale. Pentru publicul mai in varsta este bine sa ramai la un nivel cat mai clasic cu putinta. Fonturile traditionale sunt de baza in aceasta situatie si ele vor prezenta orice firma ca fiind orientata catre multumirea oricarei categorii de clienti.
Invata cum sa atragi atentia
Un font puternic este unul care atrage priviri si el trebuie sa fie utilizat pentru elementele de text mai mari, asa cum sunt sloganurile, logo-urile sau numele companiei. Astfel, vei reusi sa diferentiezi aceste informatii cruciale de restul elementelor de pe cartea de vizita si vei atrage atentia asupra a ceea ce conteaza cel mai mult. De asemenea, nu trebuie sa folosesti un font plin de ornamente sau foarte neobisnuit pentru nume si informatiile de contact in afara situatiilor in care astfel de alegeri sunt strans legate de imaginea brand-ului. Pana la urma, fontul trebuie sa fie usor de citit, dar nu prea comun pentru a nu parea banal.
Lizibilitate
Poate ca este evident, dar exista multe carti de vizita care nu au aceasta caracteristica si astfel devine dificil sa intelegi ce scrie pe ele. Si daca se intampla asa ceva, care mai este rostul unei carti de vizita? Un font simplu, dar nu foarte simplist, este cea mai buna cale pentru a te asigura ca oamenii vor reusi sa inteleaga fiecare informatie de pe cartea de vizita. Sunt unele fonturi care sunt facute pentru a fi lizibile, in timp ce altele, desi arata deosebit, fac intelegerea destul de dificila. Asadar, cand comanzi o carte de vizita, studiaza bine si acest aspect.
Asorteaza fontul cu restul elementelor
O carte de vizita trebuie sa aiba o tematica anume, una care sa fie practic o completare a celorlalte elemente de prezentare a afacerii tale. Insa, si in interiorul ei trebuie sa exista consecventa. Mai exact, este esential ca toate elementele, adica font, culori si informatii sa se potriveasca intre ele si sa transmita acelasi mesaj. Astfel, devine mult mai usor sa convingi oamenii ca reprezinti o solutie de incredere.
Pentru a fi sigur de calitatea si eficienta cartilor tale de vizita, iti recomandam sa apelezi la profesionisti. Acestia iti pot oferi oferi consultanta cu privire la tipul cartonului, modul de imprimare sau te pot ajuta cu conceptia grafica. Cei de la cartidevizita24 iti pun la dispozitie sute de modele, pentru a-l alege, gratuit, pe cel potrivit afacerii tale. Comenzile se pot lansa online, iar livrarea se realizeaza in maxim 24 de ore, in toata tara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Brumă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- BANCUL ZILEI: Femeia cu inițiativă
- Klaus Iohannis, cu avionul de lux în SUA, pentru a-și lua "Oscarul de la Washington". Bogdan Chirieac arată cum puteau fi "salvați niște bani" - Foto
- Ciorbă de murături: Rețeta momentului. O vei prepara de mai multe ori
- Motivul primei vizite a Regelui Charles al III-lea în România. Camelia Csiki: Puțină lume știe. Este legată de o condiționare
- Chefi la cuțite: "Lovitură psihică" în echipa lui chef Alexandru Sautner
- Cea mai mare greșeală pe care o facem când ne rugăm. Preotul Adrian Agachi: E o scuză pe care o auzim foarte des nu doar la spovedanie, ci și în general
- Motorina ar putea să dispară din benzinării: "Este o scădere uriașă”