Data actualizării:
Data publicării:

Cum ești păcălit la supermarket. O fostă casieră a spus la ce să fii atent

Autor: Ioan-Radu Gava | Categorie: Stiri
WhatsApp
Cover designed by Freepik - chandlervid85
Cover designed by Freepik - chandlervid85

O fostă casieră de supermarket a venit cu recomandări importante pentru clienți, ca aceștia să nu mai fie păcăliți când merg la cumpărături.

Când mergi la cumpărături în supermarket, există adesea o grabă și uneori chiar un ritm agitat. Mărfurile sunt împachetate rapid, plătite rapid și bonul de cumpărături poate ajunge la coșul de gunoi chiar înainte de a părăsi magazinul. O fostă casieră dezvăluie de ce aceasta nu este o decizie inteligentă atunci când încerci să economisești bani având în vedere prețul ridicat al alimentelor. Există câteva lucruri importante de luat în considerare pentru a nu irosi banii în mod inutil, potrivit hna.

Fost casieră a dezvăluit când trebuie să fii atent

După cum a explicat pentru Express fosta angajată a supermarketului, erorile umane se pot întâmpla în orice magazin. Acest lucru se aplică în special articolelor fără un preț clar prin intermediul unui cod de bare, cum ar fi mărfurile vrac, în special fructele și legumele. În cazul acestora, casiera trebuie să introducă prețul manual.

În cazul în care este o zi aglomerată sau casiera este obosită, se poate întâmpla să se bată un număr greșit. De exemplu, poți să plătești pentru un kilogram de mango în loc de cartofi.

Cu toate acestea, fosta casieră are un alt sfat despre când și unde merită să fii deosebit de atent. Pentru că într-o anumită zi pot apărea erori suplimentare, iar acestea nu țin de eroarea umană.

Potrivit fostului casier, verificarea bonurilor este deosebit de importantă într-o singură zi

 

Lunea, mulți oameni doresc să profite de noile oferte speciale din magazinul cu reduceri. Dar tocmai aici se află problema, potrivit fostei casiere. La începutul săptămânii, este posibil ca unele dintre prețurile promoționale să nu fie încă înregistrate în sistemul de la casa de marcat. Prin urmare, clienții ar trebui să fie deosebit de atenți să evite să plătească prețul vechi, cel care este de cele mai multe ori mai mare.

Prin urmare, este recomandabil să aruncați o privire atentă la bonul după cumpărături. Chiar dacă vă ia timp, este important să remediați imediat eventualele erori, subliniază fosta casieră. În cele din urmă, este și în interesul casieriei să aibă la sfârșitul zilei suma exactă în casa de marcat – nici prea puțin, nici prea mult.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel