Cum erau păcăliți clienții într-un supermarket. Totul a ieșit la iveală acum. Amenzi de 68.000 de lei
Află în articol cum erau păcăliți clienții într-un supermarket.
Protecţia Consumatorilor Arad a dat cinci amenzi şi un avertisment unui supermarket din oraş, unde au fost găsite produse cu gramaj mai mic decât cel declarat pe ambalaj, produse neconforme, dar şi probleme de igienă şi curăţenie, transmite Agerpres.
Potrivit unui comunicat al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Arad, cele cinci amenzi însumează 68.000 de lei, însă au fost luate şi ale măsuri, între care oprirea definitivă de la comercializare a unor produse sau "încetarea practicilor comerciale incorecte".
Cum erau păcăliți clienții
Instituţia transmite că în supermarket se vindeau produse alimentare care nu se încadrau în cantitatea netă declarată pe ambalaj, iar alte produse aveau "caracteristici calitative neconforme - ambalaje devidate, arsuri de frig şi gheaţă în exces pe produs, consistenţă moale nespecifică la legume şi fructe, pete maronii pe suprafaţă, deshidratare".
Comisarii arată că au mai descoperit că peştele era depozitat în camera de decongelare fără a avea elemente de identificare şi caracterizare, magazinul nu respecta condiţiile igienico-sanitare în sala de tranşare a peştelui, iar unele echipamente şi instalaţii, între care frigidere, nu erau igienizate corespunzător.
"În zona de rotiserie nu se folosesc produse şi proceduri sigure, nu se respectă temperatura de expunere a preparatelor rotisate, şi anume 60 grade Celsius", se mai arată în comunicat.
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor Arad urmează să verifice dacă toate problemele constatate au fost rezolvate în urma măsurilor dispuse.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News