Cum a bubuit Predoiu în sondaje după "elefantul roz"
Scena cu "elefantul roz" l-a făcut cunoscut pe actualul candidat al PNL la Capitală, Cătălin Predoiu.
"Ești la Polul Nord și trebuie să vinzi unui eschimos un elefant roz. Cum faci? Cu atitudinea potrivită. Așa trebuie să facem și noi" este declarația lui Cătălin Predoiu, acum candidat al PNL la Primăria Municipiului București.
Sociologul Mirel Palada dezvăluie cum a evoluat Cătălin Predoiu în sondaje după elefantul roz: "Hai, ca pînă la urmă n-am mai rezistat și am început să sap prin calculator, să văd efectul "elefantul". Deci fiți atenți aici la mine. Înainte să aducă elefantul, catindatul penelist de la Constanța avea 49 cu 17. 49% îl știau, 17% aveau încredere în el. După ce a adus elefantul (v-am spus cum se bălega namila cu trompă pe trotuarele Republicii Măzăriste Constanța??), catindatul a atins performanța de a avea 71 cu 13. 71% au ajuns să-l știe. Doar 13% mai aveau încredere în el. Deci fiți atenți aici la mine. Aduci elefantul (adică, la întîmplare, o serie de gazele electorale gen Bușoi / Orban / Munteanu / Pledoiu) și atunci notorietatea îți crește de la jumătate (49) la trei sferturi (71), adică astronomic, cosmic, megalitic. În schimb, încrederea începe să ți-o ia la vale: de la 17 la 13. Deci, în termeni științifici, de manual de științe politice și de marketing electoral de-ăla rafinat, abscons, de care aduc consultanții occidentali cînd vin prin jungla noastră: te faci de rahat pe banii tăi. E cool să fii PNL, nu-i așa? Votați Marian Munteanu! Cel mai elefant catindat de la Bușoi la Predoiu!!! 9%!! 9%!!".
Ceea ce scrie, pe scurt, Mirel Palada, este că notorietatea nu are legătură cu încrederea. Chiar dacă "elefantul roz" i-a adus notorietate lui Cătălin Predoiu, de 71%, încrederea în el a scăzut la 13%. Notorietatea și încrederea nu au legătură cu intenția de vot.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News