Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15%, în acest an, prin prisma faptului că românii sunt consumatori de tehnologie, iar marii producători investesc mai mult pe plan local şi alocă bugete mai mari pentru promovare, arată estimările unuia dintre retailerii locali online de produse IT&C.
"Românii sunt consumatori de tehnologie. Îşi doresc şi le face plăcere să aibă acces la noutăţile din domeniu. Pentru că suntem într-un moment de creştere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, îşi comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse şi fac lansările în România în acelaşi timp cu lansările internaţionale, aduc produsele mai rapid în România şi în stocuri mai mari. Acest context va genera pentru anul 2019 o creştere a pieţei de eCommerce din România cu aproximativ 15%", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Potrivit sursei citate, produsele nou lansate ajung pe piaţa din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării, iar principalul factor pentru această stare de fapt este schimbarea comportamentului de consum al românilor care alocă sume mai mari, pentru a avea tehnologii de ultimă oră, îşi doresc să aibă acces mai rapid la informaţii, consumă mai mult conţinut şi sunt dispuşi să plătească pentru asta, accesează foarte des reţelele de socializare, interacţionează mai mult şi mai rapid şi călătoresc mai mult şi încearcă să importe stilul de viaţă din ţările mai dezvoltate.
Un exemplu în acest sens este iPhone 11, care anunţat pe 10 septembrie a intrat imediat în România în sistem de precomandă, atât la operatorii telecom, cât şi la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut deja, începând cu 27 septembrie.
De asemenea, mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung - Galaxy S10 şi Galaxy Note 10 - aduse la noi în primul val, asta însemnând că România s-a aflat între primele ţări din lume în care Samsung a adus noile telefoane. La fel s-a întâmplat şi în cazul smartphone-urilor Huawei P30 şi Huawei P30 Pro, care au ajuns în România la o săptămână de la lansarea internaţională.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați