Întrebare: ”De ce Cosmote ne întâmpină în maghiară?”. Răspunsul companiei: ”Da”.
Seviciul de Relații cu Clienții Cosmote ne întâmpină, mai nou, în limba maghiară. Sunt trei limbi accesibile: româna, limba oficială a statului, engleza, limbă de circulație internațională, și...maghiara. Explicația este surprinzătoare, cu atât mai mult cu cât pe site-ul companiei se folosesc doar engleza și româna.
Personalul din call-center oferă declarații oficiale
Personalul din call-center spune că oferă punctul de vedere al Cosmote, pentru că "odată ce răspundem, răspunsul poate fi considerat oficial". Operatorii au refuzat să ne facă legătura cu o altă persoană care poate da informații oficiale.
Astfel, la întrebarea "De ce Cosmote ne întâmpină în maghiară, având în vedere că nu este limbă oficială și nici nu suntem în Ungaria?", persoana din call-center a răspuns: "Da". Întrebată încă o dată "De ce?", răspunsul a fost "Pentru că trebuie să alegeți limba în care doriți să vorbiți". Întrebată pentru a treia oară de ce, pe lângă română și engleză, a apărut, de curând, maghiara, care nu este limbă oficială în România, răspunsul a fost "Acesta este meniul".
Meniul în limba maghiară presupune, totuși, cunoașterea limbii române. Această ultimă observație se bazează pe faptul că toate problemele ce pot fi rezolvate prin ajutor robotizat sunt în maghiară, însă atunci când vrei să intri în contact cu o persoană de la Cosmote pentru alte informații, ea vorbește în română.
Ascultă aici cum te întâmpină Cosmote în maghiară
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News