Data publicării:
"Colindător de viitor", campanie specială lansată de WORLD VISION
World Vision lansează campania "Colindător de Viitor" în beneficiul copiilor din mediul rural, unde riscul de sărăcie este de trei ori mai mare decât în urban.
VEZI ȘI: P. A. de Hillerin reclamă un site la Poliție și Parchet pentru plagiat
Oana Cuzino, Daniela Nane, Pavel Bartoș, Cabral, Adrian Nour și Trio Zamfirescu se alătură campaniei „Colindător de Viitor" inițiată de Fundația World Vision România pentru a susţine programul de dezvoltare comunitară Donator de Viitor.
Lansat în octombrie 2013 ca proiect pilot în judeţul Dolj, programul se extinde în acest moment în toate judeţele în care World Vision își desfăşoară activitatea – Vaslui, Vâlcea, Cluj şi Ialomiţa, venind astfel în sprijinul copiilor români din mediul rural, acolo unde riscul de sărăcie este de trei ori mai mare decât în mediul urban.
Cum se vor implica vedetele
Oana Cuzino, Daniela Nane, Pavel Bartoș, Cabral, Adrian Nour şi Trio Zamfirescu cântă câte un colind special adaptat pentru această campanie, aratând tuturor românilor că fiecare copil, indiferent că locuiește la țară sau la oraș, are nevoie de șanse egale în viață, iar cu sprijinul potrivit, orice copil poate avea viitorul pe care și-l dorește. În prag de Sărbători vedetele îi încurajează pe români să-i ajute pe acești copii, devenind donatori pentru ei, și astfel să contribuie la un viitor mai bun pentru aceștia. Până în prezent World Vision România are o comunitate de aproape 700 de donatori individuali şi își propune să obțină cel puţin 1.000 până la sfârșitul anului.
Ambasadorii campaniei
În calitate de ambasadori ai campaniei, Oana Cuzino, Daniela Nane, Pavel Bartoș, Cabral, Adrian Nour şi Trio Zamfirescu, precum și What's Up şi surorile Maria şi Ligia Hojda dau astăzi drumul leapșei #colindatorpentruviitor prin care speră să mobilizeze românii din social media să ajute copiii săraci din România rurală. Concret, vedetele îi provoca pe români fie să doneze în beneficiul acestor copii, fie să dea leapșa mai departe, provocând trei prieteni la rândul lor. Bloggerii Cristina Mazilu (mazilique.ro), Oana Titică (chicineta.ro), Monica Roşu (foodiefamily.ro), Victor Kapra (victorkapra.ro), Cristina Bazavan (bazavan.ro), Vlad Petreanu (petreanu.ro), Ioana Macoveiciuc (printesaurbana.ro), Simona Tache (simonatache.ro) și Andreea-Ursu Lișteveanu (tomatacuscufita.com), susțin de asemenea campania.
Cei care acceptă provocarea pot să aleagă fie să colinde, fie să devină "donatori de viitor" sau pot opta pentru ambele. Jocul propus de ambasadorii World Vision aduce "bucuria" darului necondiţonat: să ştii că poţi ajuta, lună de lună, ca un copil să crească frumos şi liber, fără oprelişti şi limitări care nu ţin de potenţialul lui. Cu 68 de lei pe luna, adica 2,5 pe zi, donatorul de viitor îi dăruieşte de fapt copilului ales şansa la o viaţă mai bună.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News