Noua băutură ar trebui să iasă pe piață în luna iunie odată cu lansarea brandului de ceaiuri și infuzii - Honest.
„În Franța, Coca-Cola generează 90% din afacerile sale cu brandurile Coca-Cola, Sprite și Fanta“, în timp ce într-o țară ca Japonia, „cele trei mărci reprezintă doar 25% din afaceri, pentru că vindem, de asemenea, ceai, cafea, apă și chiar supe”, a declarat noul președinte al Coca-Cola Franța François Gay-Bellile, potrivit Le Figaro. „Vrem să facem același lucru în Franța, unde consumatorii nu nu sunt foarte diferiți“, a asigurat acesta.
Grupul a demarat această strategie în 2014 când a lansat marca Finley în Franța, după ce a recumpărat sucul de fructe Innocent în 2013.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Liliecii, mamiferele care ajută agricultura din România. În SUA, au eradicat malaria
- Loto 6/49 de Florii. Rezultatele tragerilor de duminică, 28 aprilie, 2024
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- BANCUL ZILEI: Tratament împotriva reumatismului
- Politico: Polonia, în campanie de lobby, înainte de alegerile din SUA. Poate schimba perspectiva lui Trump
- Jucătorul simbol al titlului cucerit de FCSB. Victor Ciutacu îl laudă. "Mi-a adus aminte de Carragher în finala de la Istanbul"