Spune-i cu o Coca-Cola şi un cântec este invitaţia pe care Coca-Cola o lansează tinerilor pasionaţi de muzică, în cea mai recentă campanie a sa. Astfel, până la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi însoţit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzică folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec.
Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversaţiilor pe durata campaniei prin sticlele şi dozele Coca-Cola personalizate. Acestea vor purta pe etichetă mesajul unora dintre cele mai cunoscute melodii locale şi internaţionale, alese în urma unui parteneriat cu casa de producție Universal Music. Playlistul variază de la refrene clasice precum "The greatest day" sau "Don't you forget about me", la titluri de top, aşa cum sunt "Don't cha", "Hey Brother" sau "Love is the way".
Pe lângă versuri, dozele şi sticlele de 250 şi 500 ml de Coca-Cola vor avea predefinit pe etichetă un QR code care, odată scanat, le va permite consumatorilor să asculte un fragment din melodia aleasă, înainte de a o transmite prietenilor.
Iniţiativa Spune-i cu o Coca-Cola şi un cântec este susţinută atât prin intermediul platformei www.spuneicuuncantec.ro, cât şi printr-o aplicaţie specială pentru smartphone. Prin intermediul acesteia, consumatorii pot lega noi prietenii, identificând în proximitatea lor persoane cu aceleaşi preferinţe muzicale. Mecanica acestei aplicaţii le este explicată tinerilor de Connect-R, care susţine campania printr-un material video, disponibil online oricărui utilizator:
Campania Spune-i Cu o Coca-Cola şi un cântec face parte din iniţiativa globală Say It With A Song - una dintre cele mai mari campanii globale care încurajează consumatorii din toată lumea să caute versurile care li se potrivesc cel mai bine, dar şi pe acelea care ar putea deveni cadouri unice sau chiar un mijloc de exprimare, atunci când cuvintele nu reuşesc să o facă.
În România, campania #SpuneiCuUnCantec beneficiază de un mix media care include: PR, digital, media şi activări experiențiale, prin care consumatorii se pot bucura de doze Coca-Cola personalizate cu versurile preferate. Până la finalul campaniei, tinerii vor avea parte de multe alte surprize - de la panouri outdoor interactive cu live streaming pentru mesajele consumatorilor, aşa cum este cel de la magazinul Cocor din Bucureşti - la un serviciu special, prin care cuvintele se transformă în versuri pentru cei dragi.
Pe tot parcursul verii, iubitorii muzicii pot accesa site-ul campaniei #SpuneiCuUnCantec – www.spuneicuuncantec.ro, pentru a fi la curent cu evenimentele Coca-Cola organizate în apropierea lor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Liliecii, mamiferele care ajută agricultura din România. În SUA, au eradicat malaria
- Loto 6/49 de Florii. Rezultatele tragerilor de duminică, 28 aprilie, 2024
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- BANCUL ZILEI: Tratament împotriva reumatismului
- Politico: Polonia, în campanie de lobby, înainte de alegerile din SUA. Poate schimba perspectiva lui Trump
- Jucătorul simbol al titlului cucerit de FCSB. Victor Ciutacu îl laudă. "Mi-a adus aminte de Carragher în finala de la Istanbul"