Școala de Mers pe Munte a ajuns la final
Școala de Mers pe Munte, cel mai recent program de educație montană inițiat de Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România, a ajuns la final.
Inițiativa a reunit 300 de iubitori de natură din 38 de orașe, 15 instructori și peste 100 de voluntari, printre care și angajați Coca-Cola HBC România. Echipa instructorilor atestați a fost completată și de Teodor Tulpan, alpinistul român care a ajuns pe vârful Everest în expediția „Everest 2003".
La prima sa ediție, „Școala de Mers pe Munte" a numărat la înscrieri peste 700 de iubitori de natură, dintre care au fost selectați 300 de participanți cu vârste cuprinse între 18 și 40 de ani. Astfel, în perioada 15 august – 13 septembrie, toți cei care s-au alăturat programului au beneficiat de acces gratuit la cursuri de specialitate în campusul Tășuleasa Social și au participat la drumeții memorabile pe trasee care străbat poteca Via Maria Theresia, vârfurile Pietrosu și Negoiu din munții Călimani.
„Școala de Mers pe Munte, organizată de Tășuleasa Social în munții Călimani, mi-a oferit ocazia și plăcerea de a împărtăși tinerilor doritori să meargă pe munte din experiența și cunoștințele mele acumulate ca salvamontist și alpinist în expedițiile externe. În calitate de trainer, cred că am transmis ceea ce înseamnă muntele și natura pentru noi, am cunoscut oameni minunați și sunt convins că fiecare își va atinge Everestul personal", spune alpinistul Teodor Tulpan, instructor al Școlii de Mers pe Munte.
„Suntem foarte fericiți că am finalizat cu bine acest program. Credem că rezultatele sunt de la bine în sus datorită experiențelor trăite de fiecare participant în parte. Muntele oferă atât de multe oamenilor, iar ceea ce am făcut noi a fost să transmitem valori pe care Tășuleasa Social le-a dobândit, aici, la poalele Călimanilor: grija față de natură, omenia, solidaritatea." declară Alin Uhlmann-Uşeriu, preşedinte Tăşuleasa Social.
„Felicităm Tășuleasa Social pentru o nouă inițiativă de succes. Școala de Mers pe Munte este mai mult decât un program educativ, ci este o experiență completă, despre oameni și mediu. Suntem mândri că ne-am alăturat ca parteneri acestui program care a adus alături iubitori ai naturii, experți în domeniu și lecții valoaroase despre sustenabilitate" spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communications Manager, Coca-Cola HBC România.
Școala de Mers pe Munte este un program de educare, destinat dezvoltării turismului responsabil și sustenabil, realizat de Tășuleasa Social prin susținerea Coca-Cola HBC România. Alte proiecte derulate în aceeași formulă de parteneriat: Pădurea Pedagogică, Ziua Arborelui, Verde 003, Pașaportul verde, toate cu impact pozitiv în comunitățile locale și de mediu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News