"Programul de promovare de strategie la export a României se referă la participarea brandurilor la târguri şi expoziţii internaţionale. Prezenţa lor acolo reprezintă momente cheie pentru fiecare brand românesc. Poţi avea norocul ca datorită creativității brandurilor noastre să ajungi să exporţi şi asta înseamnă foarte mult.
Exportul de brand înseamnă produse realizate 100 în România cu valoare adăugată foarte mare şi care se afla în cele mai mari magazine, cu etichetă românească, cu nume românesc (...) Exportul de brand generează o aureolă extraordinară pentru reputaţia unei ţări şi pentru consolidarea ei ca brand de ţară. Ţara este identificată şi prin alte nume, oameni valoroși care produc româneşte", a spus Clara Rotescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Scandal la "spitalul reziștilor", Colțea. Nu au bani de medicamente, dar aduc firme peisagistice. Chirieac: E vorba despre reforma profundă a sistemului de sănătate din România