Data actualizării:
Data publicării:

Ciucu, după ce Nicușor Dan a închis Podul Grant: Lucrați în trei schimburi! Cu toții am făcut peste o oră să ieșim din cartiere. Voi merge cu transportul în comun

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Stiri
WhatsApp
Odată cu închiderea Podului Grant, Sectorul 6 s-a blocat.

„După închiderea de către PMB a circulației pe Podul Grant, Sectorul 6 este blocat. Există un plan de dirijare a traficului la care participă Brigada Rutieră, Poliţia Locală a Sectorului 6 și Politia Locală a Sectorului 1.

Cu toate acestea se circulă extrem de greu. Fac apel la Primăria Capitalei să se alăture, cu propria Poliție Locală, eforturilor de dirijare a traficului, sa iasă din Centru și în astfel de situații să vină și în cartiere.

De asemenea, fac apel la domnul primar general să scurteze timpul de execuție a lucrărilor prin alocare de resurse suplimentare (să se lucreze în trei schimburi) și printr-o bună mobilizare de șantier și o monitorizare permanentă.

Cu toții am făcut peste o oră să ieșim din cartiere. Eu, personal, de mâine mă voi duce la serviciu cu transportul în comun. În măsură posibilităților, fac apel la dumneavoastră să folosiți cu precădere transportul în comun.Tramvaiul 41 circulă, fac apel la STB să suplimenteze capacitatea de transport”, a scris Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6, pe Facebook.

VEZI ȘI: Nebunie în București. Din cauză că Podul Grant a fost închis, traficul a fost un coșmar luni dimineață. Așa va fi până în martie 2024 - https://www.dcnews.ro/nebunie-in-bucuresti-din-cauza-ca-podul-grant-a-fost-inchis-traficul-a-fost-un-cosmar-luni-dimineata-si-e-doar-inceputul_934308.html

Circulaţia vehiculelor pe Podul Grant, pe sensul de mers dinspre Calea Crângaşi către Strada Turda, a fost restricţionată începând din noaptea de duminică spre luni, ora 24,00, pentru efectuarea de lucrări de reabilitare



Până la finalizarea acestora, circulaţia se va realiza pe trasee alternative prin Şoseaua Virtuţii - Splaiul Independenţei, respectiv Calea Crângaşi - străzi adiacente - Calea Giuleşti, a informat Primăria Capitalei, vineri, prin intermediul unui comunicat de presă.

Restricţiile vor fi semnalizate cu ajutorul unor panouri de presemnalizare instalate în intersecţiile principale.

Locurile de parcare de sub Podul Grant au fost dezafectate, iar pe durata lucrărilor nu va fi permisă staţionarea şi oprirea autovehiculelor, a precizat municipalitatea.

"Pentru fluidizarea traficului în zonă, Brigada Rutieră, Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti, Poliţia Locală a Sectorului 1 şi Poliţia Locală a Sectorului 6 vor avea echipaje atât în intersecţiile principale, cât şi în zonele alternative care vor prelua traficul rutier. Precizăm faptul că în prezent bretelele pasajului sunt deja restricţionate pentru realizarea lucrărilor de reabilitare", a transmis PMB.



Tramvaiul 41 va circula alternativ, pe un singur fir



O echipă STB Infrastructură a montat un macaz, care va permite circulaţia tramvaielor 41 peste pasajul Grant pe o singură linie, în sistem alternativ. Astfel, va fi menţinută deschisă legătura cartierelor Drumul Taberei, Militari şi Crângaşi cu zona de nord a oraşului.

Linia 41 a fost suspendată doar sâmbătă, 14 octombrie, pentru a permite montarea pieselor de cale pentru circulaţia alternativă ulterioară a tramvaielor pe un singur fir. Pentru preluarea călătorilor de pe traseul liniei 41, sâmbătă, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov (TPBI) a dispus înfiinţarea liniei navetă de autobuz 641, care va funcţiona între terminalele "Piaţa Presei" şi "Ghencea" pe Bd. Expoziţiei, Bd. Mărăşti, Bd. Mareşal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Calea Crângaşi, Şos. Virtuţii, Pasajul Lujerului, Str. Braşov, Bd. Ghencea.


Conform PMB, Administraţia Străzilor şi constructorul S.C. Bog'Art SRL fac tot posibilul să termine lucrările pe acest sens până în luna martie 2024, iar traficul să fie redeschis. Primăria Capitalei subliniază importanţa acestei lucrări, în contextul în care expertiza realizată în anul 2017 arăta că starea podului este nesatisfăcătoare. Valoarea investiţiei este de 65 de milioane lei cu TVA inclus, iar termenul de execuţie al întregii lucrări este de 22,5 de luni.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel