"Chiar acum vin de la Guvern. Am înţeles de la ministrul de Finanţe că a fost o eroare informatică care a afectat plata salariilor tuturor bugetarilor la timp în mai multe judeţe. Am primit asigurări că această eroare informatică va fi remediată foarte rapid, extrem de rapid. Am fost informaţi că în cinci judeţe nu s-au primit salariile în învăţământ", a spus Cîmpeanu, la Digi 24.
Oficialul Ministerul Educației a afirmat că 'trezoreria nu este responsabilitatea' Ministerului Educaţiei. Cîmpeanu a susţinut că Ministerul Educaţiei susţine salarizarea motivantă şi mai cu seamă la timp a tuturor angajaţilor din învăţământ. 'Ministerul Educaţiei susţine salarizarea motivantă şi mai cu seamă la timp a tuturor angajaţilor din învăţământ, pentru că fără resurse financiare educaţie de calitate nu se poate face', a spus ministrul Educaţiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Alexandru Rafila, reacție după ce Oana Sivache (ASSMB) a fost inculpată de DNA
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema