CFR, ajutor pentru clienții REGIOTRANS: Mai multe trenuri
CFR sare în ajutorul celor care sunt afectați de întreruperea activității companiei private Regiotrans. Asftel, compania de stat va pune la dispoziția călătorilor mai multe trenuri, începând de miercuri dimineață.
CFR Călători informează că de miercuri, 18 martie, va introduce în circulație o serie de trenuri Regio pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de persoane pe următoarele rute:
§ Iaşi – Hârlău – Iași
§ Iaşi – Dorohoi – Iași
§ Braşov – Întorsura Buzăului – Brașov
§ Braşov – Zărneşti – Brașov
§ Piteşti – Goleşti – Câmpulung – Golești – Pitești
§ Piteşti – Curtea de Argeş – Pitești
§ Roşiori Nord – Turnu Măgurele – Roșiori Nord
§ Roşiori Nord – Alexandria – Zimnicea – Alexandria – Roșiori Nord
§ Timişoara Nord – Jimbolia – Timișoara Nord
§ Ploieşti Sud – Urziceni – Ploiești Sud
§ Caracal – Corabia – Caracal
Orele de plecare / sosire și numărul de trenuri de pe fiecare rută vor fi anunțate la nivel local.
Trenurile destinate navetistilor vor fi mentinute la aceleasi ore de plecare/sosire.
Pasagerii pot primi informații actualizate despre circulația trenurilor CFR Călători pe aceste rute la următoarele numere de telefon: Gara Iași - 0232/410636, Gara Brașov - 0268/952, Gara Pitești - 0731 990361, Gara Roșiori Nord - 0731 990371, Gara Timișoara Nord - 0256/493806, Gara Ploiești Sud - 0244 557 191, Gara Caracal - 0249/514100.
IMPORTANT!
Abonamentele achizitionate la trenurile operatorului privat RegioTrans rămân valabile si pot fi utilizate fără nicio o taxă suplimentară pentru călătoria cu trenurile CFR Călători.
Un bilet simplu (doar dus) pe aceste rute va avea ACELASI PRET ca cel practicat de operatorul privat. De exemplu, un bilet simplu de la Pitești la Golești costă 3,5 lei (mai multe exemple în Anexa de mai jos).
In plus pentru un bilet dus-întors CFR Călători acordă reducerea de 10%. De exemplu, un bilet dus-întors de la Pitești la Golești costă 6,3 lei.
La aceste trenuri sunt valabile toate facilitățile pentru elevi, studenți, pensionariși restul categoriilor stabilite prin acte normative, precum și toate ofertele comerciale ale companiei.
Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.
Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații. Mai multe detalii aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News