Data actualizării:
Data publicării:

Ce va fi Quibi și cum vom viziona filme de doar 10 minute

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Tehnologie
WhatsApp

Publicitatea timpul premiilor Oscar a adus semne de întrebare despre acest „Quibi”.

O reclamă din timpul Super Bowl-ului de săptămâna trecută i-a lăsat pe americani întrebându-se: „Ce este acest Quibi?". În mod similar, publicitatea timpul premiilor Oscar a adus și mai multe semne de întrebare, conform The Verge.

Youtube video image

Cele cinci reclame au 30 de scunde și se întâmplă în situații bizare. Un astronaut în spațiu, aproape fără oxigen; un asteroid care va lovi Pământul; un cowboy legat de șine, așteptând un tren; chiar și o apocalipsă zombie. Conceptul reclamelor se reduce la personajele care au timp să privească un întreg episod Quibi, chiar și sub amenințare, pentru că sunt foarte scurte.

Quibi, serviciul de streaming, varianta scurtă, este printre cele mai recente nume care intră pe această piață în ultimii ani, fiind creat de executivul de la Hollywood, Jeffrey Katzenberg și fostul CEO al HP, Meg Whitman.

Spre deosebire de platformele HBO Max sau Peacock, Quibi nu caută o luptă cu Netflix sau Disney Plus. În schimb, Quibi caută să se dueleze cu Instagram, YouTube sau TikTok pentru atenția oamenilor. Scopul final este să capteze oamenii care petrec timpul de la cafea sau din autobuz pe aceste aplicații și să le vândă calitate, nu cantitate.

Multe dintre serialele și filmele Quibi vin de la cele mai titrate studiouri de la Hollywood și vor avea un buget pe măsură. Unele dintre proiecte vor costa sute de mii de euro de produs, ajungând până la 100.000 de euro pe minut. Așadar, acestea vor ajunge până la 5 milioane euro fiecare episod, echivalentul unor episoade mai de la început ale Game of Thrones. Zac Efron, Idris Elba, Kristen Bell, Chrissy Teigen, Kendall Jenner, Tyra Banks, Steph Curry și 50 Cent au seriale originale Quibi care se filmează acum.

Cea mai mare problemă a lui Quibi este adoptarea noului serviciu. Cu un cost de 4,5 euro/lună cu anunțuri publicitare și 7,3 euro/lună fără anunțuri, acesta va fi mai scump decât Disney+ și Apple TV Plus. Serviciul se va lansa în SUA oficial pe 6 aprilie 2020.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel