”Ce spun românii”, de la PRO TV, prezentată de Cabral - audiențe modeste la debut
Programul care a debutat luni pe PRO TV în locul emisiunii lui Cătălin Măruță - un format concurs între familii - nu a înregistrat deloc cele mai bune performanțe: a ocupat doar locul al treilea la nivel național și la orașe, cu audiențe mult sub cele reușite de Antena 1, potrivit paginademedia.ro .
Show-ul prezentat de Cabral și produs de Andreea Godeanu a fost depășit inclusiv de canalul Acasă TV, parte a grupului PRO TV. Cabral a stat mai bine pe targetul comercial, unde a ocupat locul secund.
Iată audiențele înregistrate de prima ediție a emisiunii ”Ce spun românii”, difuzată de PRO TV luni, pe intervalul 18.00-19.00:
La nivel național, ”Ce spun românii” a fost urmărit de 426.000 de persoane. Audiența PRO TV pe acest interval a fost la jumătate față de cea înregistrată de Antena 1, notează sursa citată. PRO TV a fost pe poziția a treia, fiind depășit și de Acasă TV.
O situație asemănătoare s-a înregistrat și la nivel urban, unde PRO TV a ocupat locul trei, cu o medie de 316.000 de telespectatori pe minut, față de peste jumătate de milion de persoane care au privit Antena 1 și 334.000 pe care i-a adunat Acasă TV.
Un loc mai bun a reușit Cabral pe targetul comercial. Cu o medie de 182.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, emisiunea ”Ce spun românii” a fost depășită pe acest interval doar de Antena 1, cu 208.000 de telespectatori.
Vezi și: Cabral îi ia locul lui Măruță. Prima emisiune va începe luni
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News