”Ce spun românii”, de la PRO TV, prezentată de Cabral - audiențe modeste la debut
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Programul care a debutat luni pe PRO TV în locul emisiunii lui Cătălin Măruță - un format concurs între familii - nu a înregistrat deloc cele mai bune performanțe: a ocupat doar locul al treilea la nivel național și la orașe, cu audiențe mult sub cele reușite de Antena 1, potrivit paginademedia.ro .

Show-ul prezentat de Cabral și produs de Andreea Godeanu a fost depășit inclusiv de canalul Acasă TV, parte a grupului PRO TV. Cabral a stat mai bine pe targetul comercial, unde a ocupat locul secund.

Iată audiențele înregistrate de prima ediție a emisiunii ”Ce spun românii”, difuzată de PRO TV luni, pe intervalul 18.00-19.00:

La nivel național, ”Ce spun românii” a fost urmărit de 426.000 de persoane. Audiența PRO TV pe acest interval a fost la jumătate față de cea înregistrată de Antena 1, notează sursa citată. PRO TV a fost pe poziția a treia, fiind depășit și de Acasă TV.

O situație asemănătoare s-a înregistrat și la nivel urban, unde PRO TV a ocupat locul trei, cu o medie de 316.000 de telespectatori pe minut, față de peste jumătate de milion de persoane care au privit Antena 1 și 334.000 pe care i-a adunat Acasă TV.

Un loc mai bun a reușit Cabral pe targetul comercial. Cu o medie de 182.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, emisiunea ”Ce spun românii” a fost depășită pe acest interval doar de Antena 1, cu 208.000 de telespectatori.

Vezi și: Cabral îi ia locul lui Măruță. Prima emisiune va începe luni

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel