Caz șocant în avion. O femeie a murit în somn în timpul unui zbor. "Totul s-a întâmplat în fața copiilor ei"
Data publicării:
Autor: Doinița Manic
WhatsApp
Caz șocant în avion. O femeie a murit în somn în timpul unui zbor. "Totul s-a întâmplat în fața copiilor ei" / Foto: Pixabay, de The Pixelman
Caz șocant în avion. O femeie a murit în somn în timpul unui zbor. "Totul s-a întâmplat în fața copiilor ei" / Foto: Pixabay, de The Pixelman
O femeie a murit în somn, în timpul unui zbor spre Marea Britanie.

O mamă a murit în somn în timpul unui zbor către Marea Britanie, în timp ce soțul și copiii ei se aflau lângă ea în avion, scrie LadBible. Helen Rhodes se întorcea în Marea Britanie cu familia ei pentru a începe un nou capitol din viața lor, după a locuit în Hong Kong timp de 15 ani. Dar la câteva ore de la începutul zborului de vineri, 5 august,  femeia a fost găsită fără conștiință și nu a putut fi resuscitată.

"Totul s-a întâmplat în fața copiilor. Timp de 8 ore de zbor, Helen a "dormit" fără să respire în scaunul ei. Deși a fost o situație traumatizantă pentru familia ei, cu toții au avut timp să-i spună ce aveau de spus.”, a scris o prietenă a familiei.

După ce a aterizat la Frankfurt, Germania, trupul lui Helen a rămas acolo, în timp ce soțul ei, Simon, și cei doi copii ai lor, Nathan și Emma, ​​au trebuit să zboare în Marea Britanie. Prietenii femeii strâng acum donații pentru a putea aduce trupul neînsuflețit în Marea Britanie.

Helen a fost descrisă de prietena ei Jayne ca fiind "unică în felul ei, o bijuterie" și "pulsul comunității ei din Tung Chung", unde a fost membră a unui grup de sprijin pentru mame. Ea a condus, de asemenea, o afacere care producea arcuri și accesorii la comandă. Zborul către Marea Britanie avea să-i permită lui Helen să-și vadă familia pentru prima dată de la începutul pandemiei.

Capcana celui mai dorit loc din avion: Mulți pasageri vor să-l ocupe în timpul zborului, dar poate deveni periculos în unele situații

Multă lume vrea să stea pe locurile de la ieșirile de avarie, dar trebuie să luăm în calcul mai multe aspecte interesante despre acest subiect.

„Astăzi vorbim despre așezarea în avion. Prin introducerea checkin-ului electronic, pasagerul a putut să își aleagă chiar și locul în avion și a ușurat din presiunea pusă pe angajații companiilor aeriene din zona de check-in.

Acest avantaj este, în mod frecvent, exploatat în mod negativ deoarece foarte mulți pasageri ocupă, mai întâi, locurile de la ieșirile de avarie, deși acestea ar trebui să fie ultimele locuri ocupate într-un avion. La aceste ieșiri se pun în mod obligatoriu persoane să le zicem valide, care cunosc și înțeleg limba engleză și cărora însoțitorii de bord le fac un briefing special.

Unele companii chiar suprataxează aceste locuri care au beneficiul unui spațiu mai mare între rândurile de scaune din față pentru a permite evacuarea. În multe cazuri se regăsesc pe aceste locuri vârstnici, persoane care nu cunosc limba engleză și aici trebuie ca fiecare pasager să înțeleagă că este vorba de siguranța lui, dincolo de micul surplus de confort oferit.

În altă ordine de idei, după urcarea în avion și așezarea pe scaunul arondat, este strict necesar să identificați ieșirile de avarie, începând cu cea mai apropiată ocazie cu care să vă faceți și o estimare proprie a timpului necesar ajungerii la ele, în cazul nedorit al unei ieșiri de urgență. Pentru aceasta aveți în buzunarul de pe scaunul din față un cartonaș cu toate detaliile și instrucțiunile necesare, până la momentul în care însoțitorii de bord încep demonstrațiile lor cu privire la mijloacele și ieșirile de salvare.

ATENȚIE: 99% din pasagerii curselor aeriene, din ultimii cinci ani cel puțin, nu citesc instrucțiunile publicate și nu sunt atenți la demonstrațiile însoțitorilor de bord, ceea ce a condus la o rată de creștere alarmantă a riscului de accidente și chiar decese la bordul avioanelor aflate în situații dificile.

Nu uitați că este vorba de viața dumneavoastră în primul rând! Din păcate, lipsa unor reglementări precise în materia distanțelor minime dintre rândurile de scaune a condus la apariția, în special, unor situații în care pasagerii stau în poziții de genul „cu genunchii la gură”! Gândiți-vă dacă un astfel de avion are o problemă și trebuie evacuați pasagerii doar pe un număr redus al ieșirilor de urgență, iar dumneavoastră sunteți printre acei pasageri care se calcă în picioare efectiv pentru a ieși cât mai repede, unii își mai iau cu ei și trolerele și gențile voluminoase nedate la cală, timp în care fumul gros cuprinde avionul.”, a spus pilotul Cezar Osiceanu pentru cititorii DC News. Vezi continuarea AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel