Data publicării:

Câți parlamentari din Parlamentul European folosesc TikTok. Platforma va intensifica lupta împotriva știrilor false înainte de alegerile UE

Autor: Doinița Manic | Categorie: Tehnologie
WhatsApp
Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

TikTok anunță că își va intensifica lupta împotriva știrilor false înainte de alegerile UE.

Platforma socială TikTok, deținută de ByteDance, a declarat miercuri că își va intensifica lupta împotriva știrilor false și a operațiunilor de influență ascunsă în perioada premergătoare alegerilor pentru Parlamentul European din iunie, cu centre electorale în limba locală în toate cele 27 de țări, scrie Reuters.

Tiktok a spus că "centrele electorale" individuale în limba locală se bazează pe munca începută în 2021, care s-a accelerat anul trecut, când Grecia, Olanda, Polonia, Slovacia și Spania au mers la urne.

Mesajul lansat de TikTok vine în contextul în care guvernele și politicienii din întreaga lume sunt îngrijorați de răspândirea dezinformării și de utilizarea deepfake-urilor generate de IA pentru a influența alegerile, în special în legătură rolul platformelor de social media.

Aproximativ 30% dintre parlamentarii din Parlamentul European folosesc TikTok, a spus compania.

Centre electorale în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 de state membre ale UE

"Luna viitoare, vom lansa în aplicație un Centru electoral în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 de state membre ale UE, pentru a ne asigura că oamenii pot separa cu ușurință realitatea de ficțiune", a declarat Kevin Morgan, șeful departamentului de încredere și siguranță EMEA al TikTok, într-o postare pe blog.

"Colaborând cu comisiile electorale locale și organizațiile societății civile, aceste Centre electorale vor fi un loc în care comunitatea noastră poate găsi informații de încredere și autorizate", a spus el.

Compania anunță că creat videoclipuri educaționale despre procesul electoral și dezinformare pentru centrele electorale în timpul alegerilor naționale din anii precedenți. Morgan a spus că TikTok, care lucrează în prezent cu nouă organizații de verificare a faptelor din Europa, intenționează să-și extindă rețeaua de verificare a faptelor și să lanseze nouă campanii suplimentare de alfabetizare media în acest an.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel