Câți bani a produs Mircea Badea pentru Dan Voiculescu
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
mircea-badea-22
mircea-badea-22

Potrivit unor calcule, emisiunea „În gura presei“ a adus posturilor Antena 3 şi Antena 1 venituri din publicitate în valoare de 7,5 milioane de euro, în perioada 2005-2010.

În şapte ani de când realizează emisiunea „În gura presei", Mircea Badea a fost un brand profitabil pentru Antena 3. În timp ce el şi-a câştigat notorietate (laude şi înjurături), postul a vândut spaţii de publicitate în timpul programului, acoperindu-şi cu vârf şi îndesat cheltuielile, şi acelea mici. Cu un decor minimalist, format dintr-un laptop şi un birou fără pretenţii, emisiunea difuzată pe Antena 3 spre miezul nopţii a adunat, ca o furnică, seară de seară, puncte de audienţă. Iar acestea s-au transformat în milioane de euro, scrie Adevărul.

În intervalul 2005 - 2010, „În gura presei" a livrat puncte de audienţă (pe baza cărora se fac vânzările către clienţii publicitari) în valoare de 7,5 milioane de euro. Din această sumă, 2,9 milioane de euro au fost câştigate de Antena 3 (atât ediţiile în „direct", cât şi cele în „reluare"). Restul de bani până la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluările difuzate la Antena 1 (în extra prime-time). Calculul a fost făcut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienţă (Gross Rating Point - GRP) obţinute de reclamele difuzate în toate ediţiile din cei şase ani. A fost luat în considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an în parte.

Cel mai mare volum de publicitate a fost atras în 2009 (pe Antena 1 şi Antena 3), în valoare de 1,83 milioane de euro. A fost un an electoral (alegeri prezidenţiale), iar audienţele şi interesul publicului au fost pe măsură. Publicitarii n-au ratat ocazia să plaseze reclame acolo unde se face rating, chiar şi la o oră târzie din noapte.

Audienţele anuale ale programului au explodat de la an la an. Dacă în 2005 „În gura presei" a avut o medie de 6.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, în anul următor media a crescut de cinci ori. Cifrele au tot crescut până au ajuns la vârful din 2010, o medie de 210.000 de telespectatori pe minut. Şi reluările de pe Antena 1, profitând de forţa staţiei, au avut ratinguri bune, ajungând la o medie de 1,6% în 2009 şi 1,58% în 2010.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel