Data publicării:

Câte sandvișuri a vândut McDonald’s în România, în ultimii 10 ani

Autor: DCNews Team | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
mcdonlads
mcdonlads

McDonald’s sărbătorește 18 ani de când a intrat pe piața din România și cu această ocazie a publicat câteva statistici cu privire la activitatea sa.

„În urmă cu 18 ani, în 1995, am deschis primul restaurant McDonald’s din România – McDonald’s Unirii. În prima zi, acesta a întâmpinat peste 15.000 de clienţi – un număr, record dacă ne raportăm la alte deschideri de restaurante care au avut loc în aceeași perioadă în Europa. Acesta a fost doar începutul. Astăzi, McDonald’s România este un brand matur, complex, parte din cultura modernă românească”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Statisticile McDonald’s în România, potrivit unui comunicat de presă:

• Cel mai mare lanț de restaurante din țară - 65 de restaurante în 21 de orașe.

• Peste 120 de milioane de euro investiți în restaurante, în modernizarea echipamentelor și a spațiilor destinate preparării alimentelor și clienților.

• 21 de spaţii modernizate dupa proiecte ale Studioului de Design European McDonald’s din Franţa.

• Peste 51 de milioane de clienți serviți în fiecare an.

• 7 cafenele McCafé – 6 în București și unul în Cluj-Napoca.

• Peste 400.000.000 de sandvișuri vândute în ultimii 10 ani.

• Peste 3.500 de angajați și un total de 25.000 de persoane care au trecut prin școala McDonald’s.

• Peste 300 de cursuri pentru dezvoltare managerială și peste 2.000 de ore de training pentru pregătirea fiecărui Store Manager.

• 220 de Store Manageri McDonald’s absolvenți ai Hamburger University din Chicago și Munchen, două dintre cele mai prestigioase universității de business și leadership.

• Peste 20.000 de spectacole susținute de Ronald McDonald.

• Peste 750.000 de copii care și-au sărbătorit ziua de naștere la McDonald’s.

• Peste 1 milion de Euro investiți de către Fundația pentru Copii Ronald McDonald în proiecte de sănătate.

• Peste 9.000 de părinți care au trecut pragul celor două Case Ronald McDonald – din Timișoara și București.

• Peste 2 milioane de Euro investiți de compania McDonald’s în proiecte sportive și educaționale.

• Prima companie din sectorul restaurantelor care a făcut cunoscute informațiile nutriționale.

• Prima companie care promovează transparența prin proiectul‚ Porți deschise la McDonald’s, prin care fiecare client are posibilitatea de a vizita bucătăriile restaurantelor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel