Campania România de vacanţă. APET propune românilor destinaţii mai puţin frecventate
Asociaţia Profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) lansează campania de informare România de vacanţă, prin care propune românilor destinaţii mai puţin frecventate, dar care au potenţial mare pentru o vacanţă de neuitat, conform unui comunicat de presă.
'În acest scop, APET promovează conţinut original video şi foto din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava, Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Târgu-Mureş, Buzău, Sibiu, în care vor fi prezentate atracţii culturale şi naturale menite să-i determine pe români să descopere noi colţuri ale României şi să pornească într-o nouă experienţă turistică', se menţionează în comunicat. Campania poate fi urmărită pe reţelele de socializare Facebook, YouTube şi Instagram.
'România de vacanţă este povestea unei Românii plină de resurse naturale, culturale şi umane, gata să-şi întâmpine musafirii cu tot ceea ce are ea mai bun în toate regiunile ţării. Ca Asociaţie care reuneşte principalii emitenţi de bilete de valoare, printre care şi voucherele şi cardurile de vacanţă, credem că este şi de datoria noastră de a ne orienta utilizatorii, în plin sezon de vacanţe, către locuri din ţară care abia aşteaptă să fie redescoperite şi unde ar putea avea o vacanţă de vis, cu mai multă linişte şi regăsire', a declarat Elena Pap, preşedinte APET.
Potrivit ministrului Turismului, Bogdan Trif, iniţiativa APET contribuie la distribuirea veniturilor din turism către un număr cât mai mare de operatori. 'Salutăm această iniţiativă a Asociaţiei Emitenţilor de Tichete care vine să promoveze destinaţii de vacanţă din ţara noastră în rândul beneficiarilor de vouchere de vacanţă. Voucherele de vacanţă sunt un exemplu de politică publică eficientă de stimulare a unui sector de activitate şi a economiei în ansamblu. Ministerul Turismului încurajează acordarea de vouchere de vacanţă atât angajaţilor de la stat, cât şi celor din mediul privat, pentru a stimula turismul intern, iar iniţiativa APET contribuie la distribuirea veniturilor din turism către o plajă cât mai mare de operatori', a spus Bogdan Trif.
Prin această campanie, APET îşi doreşte ca voucherele şi cardurile de vacanţă să devină unul dintre instrumentele prin care turismul local devine mai echitabil, mai competitiv şi mai sustenabil pe toată perioada anului. APET consideră că România are potenţial turistic în toate regiunile sale istorice, atât în plin sezon de vacanţe, cât şi în extra sezon. 'Acest proiect îşi propune să contribuie, alături de alte iniţiative, la schimbarea obiceiurilor de comportament şi consum turistic prin popularizarea unor puncte de atracţie care să invite la un turism bazat pe explorarea naturii, a istoriei şi a culturii, dimensiuni care se adaugă nevoilor de divertisment şi relaxare', se mai arată în comunicat.
Asociaţia Profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) reuneşte principalii trei emitenţi de bilete de valoare din România - Edenred, Sodexo şi Up România. De la înfiinţarea sa în 2004, APET s-a implicat în dezvoltarea sistemului de tichete din România : tichete de masă, tichete cadou, vouchere de vacanţă, tichete sociale, tichete de creşă, tichete culturale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News