Data publicării:

Boeing, revoluție în industria transportului aerian. Ce se va întâmpla în avion când persoana din fața ta strănută

Autor: Giorgiana Croitoru | Categorie: Stiri
WhatsApp
foto: Pixabay
foto: Pixabay

Boeing revoluționează industria transportului aerian. Ce au pregătit pentru pasageri. 

Compania americană Boeing vine cu o revoluție în transportul aerian.

Mai exact, reprezentanții companiei au anunțat că va instala o perdea de aer în avioanele sale pentru a combate răspândirea virusului COVID-19 în timpul zborului.

Decizia a fost luată pentru a face zborurile mai sigure, mai ales după ce situația din întreaga lume se mai relaxează, iar oamenii încep să plece în vacanțe.

Ce presupune noua tehnologie anti-COVID-19. Explicația unuia dintre tehnicieni

Pentru a pune în aplicare noua tehnologie, tehnicienii companiei au pus la punct un sistem inovator de recirculare a aerului din cabină. Este vorba de instalarea suplimentară a 20 de guri de aerisire cu duze speciale imprimate 3D. Primul model care va beneficia de acestă tehnologie este noul avion 737 Max.

"Această nouă perdea de aer are rolul de a împiedica bacteriile de virus să se deplaseze liber prin aer", a declarat Doug Christensen, unul din tehnicienii Boeing care particică la proiect.

"Dacă te urci într-un avion și persoana din fața ta strănută, particulele respective plutesc în aer și pasagerii tind să devină nervoși. Aceste duze au rolul de a împinge aerul în jos și departe de zona de respirație din cabină și astfel aerul contaminat va fi recirculat prin filtre și curățat", a mai spus el, citează dordevacanta.ro.

Potrivit Boeing, în prezent, sistemele de curățare a aerului existente la bordul avioanelor sale curăță și recirculă aerul din cabină la fiecare 2-3 minute.

Unele avioane Boeing 737 Max, reținute la sol în aprilie. Ce probleme au avut

 

În luna aprilie 2021, Boeing a anunțat o nouă problemă pentru avioanele 737 Max, de data aceasta, problema este legată de sistemul electric, anunță CNN, scrie Mediafax. 

"Boeing a emis o recomandare către 16 clienți pentru a aborda o posibilă problemă electrică într-un grup specific de avioane 737 Max, înainte de operațiuni ulterioare", a spus compania.

Compania a declarat că lucrează cu Administrația Federală a Aviației din SUA pentru a soluționa problema.

Toate avioanele 737 Max au fost oprite de la zbor timp de 20 de luni în întreaga lume, din martie 2019 până în noiembrie 2020, în urma a două accidente mortale în care au pierit 346 de persoane. Deși FAA a aprobat remedierile pe care Boeing le-a făcut sistemului de siguranță care s-ar fi făcut vinovat pentru accidente, alte câteva țări, inclusiv China, nu au permis încă reluarea zborurilor. Decizia a costat Boeing mai mult de 20 de miliarde de dolari.

Nu se știe câte avioane sunt vizate

Boeing (BA) nu a identificat ce companii aeriene sunt afectate de această alertă sau câte dintre avioane sunt afectate de problemă.

Multe companii aeriene care dețin avioanele au dorit să le readucă în serviciu, în ciuda faptului că activitateea le este afectată de pandemia Covid-19. Avioanele sunt mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil și au costuri de întreținere mai mici decât versiunile anterioare ale modelului 737.

După un an cu o cerere foarte slabă pentru călătorii aeriene, traficul aerian a crescut în ultimele luni, în special în Statele Unite.

Cezar Osiceanu: Bună dimineața, Boeing! Bine ai venit în lumea reală a aviației!

 

Şi aceasta pentru că datele sunt teribil de proaste şi va trebui să începem mai întâi cu concluzia: Boeing nu poate face nici o predicție financiară a evoluției sale până la sfârșitul anului! Incredibil nu-i aşa? 

Să ajungi de la politica șmecheriilor financiare ale fostului CEO Muillenburg, la această situație, cândva, de neconceput, în doar trei ani de zile, este un record până şi pentru conceptul de capitalism, ca să nu spunem de cel de neoliberalism! 

Raport Boeing

În raportul Boeing se prezintă negru pe alb următoarele:

- cheltuieli de 3,7 miliarde USD faţă de perioada omonimă din 2020;

Reducerea cheltuielilor a fost posibilă doar datorită recertificării MAX-urilor şi expedierii întregului parc din curtea fabricii. Practic, volens nolens, companiile contractante ale avioanelor oprite la sol, timp de doi ani şi ceva de zile, lu s-a impus preluarea de urgenţă a mărfii contractate indiferent de pandemie, faliment etc.

- pierderile nete ale companiei au scăzut de la 641 de milioane USD la doar 561 milioane;

Citește mai multe AICI: Bună dimineața, Boeing! Bine ai venit în lumea reală a aviației!

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel