Data publicării:

BMW revizuiește în creștere estimările pentru acest an, datorită prețurilor mai ridicate

Autor: Doinița Manic | Categorie: Stiri
WhatsApp
BMW revizuiește în creștere estimările pentru acest an, datorită prețurilor mai ridicate / Foto: Pixabay
BMW revizuiește în creștere estimările pentru acest an, datorită prețurilor mai ridicate / Foto: Pixabay

BMW și-a revizuit în creștere estimările pentru acest an, datorită prețurilor mai ridicate.

Bayerische Motoren Werke (BMW) a majorat estimarea privind marja operaţională din acest an, la 9,5% - 10,5%, de la 7% - 9%, după ce preţurile mai ridicate pentru vehiculele noi şi cele second au compensat efectele perturbărilor din lanţurile de aprovizionare, transmite Agerpres, citând Reuters.

De asemenea, grupul german şi-a îmbunătăţit previziunile privind rentabilitatea capitalului propriu pe segmentul serviciilor sale financiare la 20% - 23%, de la 17% - 20%, iar la divizia auto se aşteaptă la un flux de numerar de aproximativ 6,5 miliarde de euro.

Acţiunile BMW au urcat după acest anunț



"Deşi deficitul de semiconductori ar urma să afecteze suplimentar producţia şi livrările către clienţi în următoarele luni, BMW AG se aşteaptă ca în continuare efectele pozitive ale preţurilor pentru vehiculele noi şi cele second să compenseze aceste efecte negative asupra vânzărilor în actualul an financiar", a informat compania.

Acţiunile BMW listate la Bursa de la Frankfurt au urcat cu 2% după publicarea noilor previziuni.

BMW, profit de 4,8 miliarde de euro în trimestrul doi din 2021



Deşi deficitul de semiconductori afectează de luni de zile industria auto, determinând companiile, de la Renault la Toyota, să avertizeze asupra efectelor pe termen lung asupra producţiei, preţurile mai ridicate le-au permis să compenseze unele pierderi.

VEZI ȘI: Deficitul global de semiconductori. Mercedes, Ford, Toyota și Volkswagen, nevoiți să reducă producția în 2021

BMW a raportat un profit net de 4,8 miliarde de euro (5,7 miliarde de euro) în trimestrul doi din 2021, faţă de pierderi de 212 milioane de euro în perioada similară din 2020, în timp ce analiştii se aşteptau la 2,2 miliarde de euro, conform datelor Refinitiv.

Profitul înainte de taxe şi dobânzi a urcat la cinci miliarde de euro, faţă de previziunea analiştilor de patru miliarde de euro, în timp ce marja operaţională la divizia auto a urcat la 16%, aproape dublu faţă de obiectivului grupului, între 7% şi 9% în 2021.

Anul trecut, BMW Group a vândut un număr de 2,324 milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce la nivel mondial, cu 8,4% mai puţine decât în 2019.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel