"Bucureștiul și Ilfovul se pregătesc pentru primul bilet integrat urban - feroviar.", a anunțat secretarul de stat Irinel Ionel Scrioșteanu, într-o postare pe Facebook. Scrioșteanu face referire la propunerea de ordin de ministru publicată în transparență decizională.
"Așa cum am declarat mereu, cea mai bună soluție pentru rezolvarea traficului în Regiunea București – Ilfov și reducerea numărului de autoturisme o reprezintă transportul în comun, mai ales cu trenul și metroul. De asemenea, este importantă integrarea tuturor sistemelor de transport, în așa fel încât, cu un singur bilet sau abonament să se poată circula cu toate mijloacele de transport disponibile: tren, metrou, autobuz, tramvai, troilebuz. A fost publicată, în transparență decizională, propunerea de ordin de ministru care stă la baza funcționării primelor bilete și abonamente integrate metropolitan din România.", a scris Irinel Ionel Scrioșteanu.
Practic, începând cu data de 15 februarie, "cele două sisteme de transport public din coordonarea Ministerului – transportul feroviar și cel cu metroul – vor fi parte din proiectul pilot de implementare a titlurilor de călătorie metropolitane integrate pentru transportul de suprafață, cu metroul și cu transportul pe calea ferată pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă, în regiunea București -Ilfov".
Noi bilete vor putea fi cumpărate de toți cei care utilizează constant sau temporar calea ferată de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă (inclusiv de la stațiile din Mogoșoaia și Otopeni)
"În urma aprobării și la nivelul administrației locale bucureștene, aceste noi bilete vor putea fi utilizate de toți cei care utilizează constant sau temporar calea ferată de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă (inclusiv de la stațiile din Mogoșoaia și Otopeni).
Noile titluri de călătorie acoperă perioade de 24 ore, 72 ore, o lună, 6 luni sau un an și diversele combinații de sisteme de transport (transportul de suprafață gestionat de ADI Transport Public #București – #Ilfov împreună cu metroul și feroviarul, cu metroul sau feroviarul; transportul cu metroul împreună cu feroviarul; doar feroviarul, indiferent de operator).
Titlurile de călătorie metropolitane integrate cu valabilitate de 24 h și 72 h permit oricâte transbordări pe orice vehicul de transport de suprafață, metrou și feroviar pe ruta Gara de Nord (staţia Bucureşti Nord) – Aeroportul Henri Coandă, în regiunea București-Ilfov, în intervalul orar de valabilitate. Conform propunerii de ordin de ministru, noile titluri de călătorie vor fi disponibile la casele de bilete ale celor doi operatori feroviari de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă (CFR Călători și Transferoviar Călători), ale Metrorex și ale STB.
Acest proiect pilot va fi monitorizat și utilizat pentru extinderea acestui tip de bilet și în alte zone metropolitane din România.", a explicat Irinel Ionel Scrioșteanu în postarea de pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- O nouă escrocherie face ravagii în Franța. Ce este metoda "cetățeanul român"
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- Salariu minim mai mare decât cel minim pe economie și șase salarii compensatorii pentru toți angajații din bănci. Acordul parafat miercuri cu sindicatele
- Mircea Badea, propunere tare pentru șoferii de mașini electrice: Ori protejezi natura, ori ce faci?!
- Satul în care vin turiști din Austria, Germania, Belgia și de peste Ocean. Tanti Emilia dezvăluie secretele ciorbei de miel: ”Este regele ciorbei”
- Acoperiș pe toate blocurile. Sociologul Bulai vine cu o idee inedită, ca la țară, dar cu ”super rentabilitate”: Micul Paris pe bune!
- Ucraina a refuzat ca o stradă din Odesa să se numească Mihai Eminescu. Ce variante au fost acceptate
- Mugur Ciuvică a spus cine ar fi cel mai bun președinte pentru România: E la ani lumină față de orice contracandidat / video
- Iohannis zice că "economia României nu șchioapătă". Coșea: Bineînțeles că nu, pentru că se târâie ca un melc. Ce îi trebuie pentru a deveni "tigru"
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Unde au dispărut tinerii magistrați care protestau și promiteau schimbarea sistemului
- Școala românească nu mai pune accentul pe valorile etice. Profesor universitar: Doar prin educație morală construim o țară educată
- Cum fac criminaliștii percheziția informatică. „Nu întotdeauna este prezent și suspectul”