Data publicării:

BENEFICA – un parteneriat marca Farmexim, dedicat farmaciilor care vor să-și păstreze independența

Autor: DCNews Team | Categorie: Economie
WhatsApp
Ovidiu Buluc, fondator și director general al Farmexim.
Ovidiu Buluc, fondator și director general al Farmexim.

Farmexim, cel mai mare distribuitor de produse farmaceutice cu capital 100% românesc, a desfășurat la Cluj-Napoca simpozionul cu tema Farmacia centrată pe pacient.

Mai mult de 200 de manageri de farmacie, farmaciști și profesioniști din domeniul farmaceutic din județele Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Bihor, Arad, Covasna, Harghita, Mureș, Alba, Caraș-Severin, Sălaj, Satu Mare, Bistrița-Năsăud, Maramureș au răspuns invitației Farmexim de a participa la această conferință, având astfel ocazia de a întâlni nume sonore în domeniu, ce au susținut lucrări de interes, având ca obiectiv dezvoltarea lor profesională și personală. Acest eveniment a avut loc sub egida Benefica, parteneriatul dedicat farmaciilor care vor să facă performanță rămânând independente. Sub această umbrelă, Farmexim dezvoltă împreună cu clienții activități interconectate, cu scopul de a-i ajuta să atingă fiecare cea mai bună formă a afacerii lor și să-și mențină independența, numele și tradiția și dezvoltate până acum. Gândit pe o structură modulară și flexibilă, programul este alcătuit din patru mari componente care grupează activitățile pe arii de interes, permițând partenerilor noștri să aleagă varianta optimă.

Academia Performanței este modulul care se referă la dezvoltarea profesională a farmaciștilor și care include o serie de manifestări științifice și cursuri, organizate de Farmexim în principalele orașe ale țării împreună cu o echipă de traineri dedicați acestui proiect și cu experiență în domeniul farmaceutic, din care face parte și manifestarea de astăzi de la Cluj.

Consultanță pentru Excelență include sesiuni de coaching pe probleme de business pentru managerii și administratorii de farmacie, facilitate de Farmexim împreună cu profesioniști în domeniu.

Centrul de Informare oferă periodic buletine de știri din domeniul medical și farmaceutic clienților interesați.

Prin Servicii de Valoare vor primi suport farmaciile care doresc să îmbunătățească sau să dezvolte serviciile pe care le oferă clienților lor.  

"Părerea clienților noștri este deosebit de importantă pentru noi în întreaga activitate. Pe baza acestui feed-back s-a născut Benefica și tot pe baza feed-back-ului clienților noștri ne dorim să creștem și să îmbunătățim acest program, astfel încât să aducă beneficii maxime tuturor." a spus Alina Barcaru, director executiv al Farmexim, în deschiderea evenimentului de la Cluj-Napoca.

Lansat la jumătatea lui martie, programul a fost foarte bine primit de către clienți, iar astăzi, la două luni de la lansare, bilanțul este unul pozitiv. Astfel, de la 15 martie și până acum, mai mult de 300 de farmacii independente au acceptat să fie partener Benefica, având astfel posibilitatea de a beneficia de toate serviciile oferite de Farmexim prin acest program. În tot acest timp, în cadrul modulului Academia Performanței s-au desfășurat 10 sesiuni de curs în București, Craiova, Iași și Bacău la care au participat 150 de persoane din 130 de farmacii independente.

„Transparența, abordarea personalizată, neintervenția în controlul, identitatea sau imaginea afacerii au fost deosebit de apreciate de clienții noștri, astfel că, într-un timp atât de scurt, am realizat mai mult de 50% dintre parteneriatele Benefica pe care ni le-am propus pentru anul acesta. Sunt mândru de acest nou program, este un instrument ce s-a dovedit a fi extrem de inspirat și sunt convins că, până la sfârșitul anului, mai mult de 600 de farmacii independente vor fi partenerii noștri Benefica" spune Ovidiu Buluc, fondator și director general al Farmexim.

Farmexim este prima companie de import și distribuție de produse farmaceutice de pe piața românească, înființată în anul 1990, în București. Farmexim a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de peste de 1,85 miliarde de lei. Farmexim asigură furnizarea de produse farmaceutice la nivel național, către un număr de peste 3.900 de clienți - farmacii cu circuit deschis și de spital, drogherii, plafare și depozite de medicamente. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel