Banana bread, un desert sănătos, cu un ingredient inedit
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Sonia Baciu
WhatsApp
FOTO: Freepik @Borin
FOTO: Freepik @Borin
Rețetă inedită de banana bread. Cu se se poate înlocui făina din rețeta originală.

Ingrediente

2 căni de fulgi de ovăz, obișnuiți sua fără gluten

4 banane foarte coapte

2 ouă, la temperatura camerei

6 linguri de sirop de arțar, acesta conferindu-i puțină umiditate 

1 linguriță de praf de copt

1 cacă de fulgi de ciocolată

Mod de preparare

Încălziți cuptorul la 180 grade Celsius și ungeți cu grăsime tava în care veți coace ”banana bread”.

Pasați bananele și amestecați-le, într-un vas mare, cu restul ingredientelor, apoi utiliați blenderul penru a obține un aluat omogen.

Peste acesta puneți fulgii de ciocolată, amestecâd ușor cu o spatulă.

Aluatul obținut se toarnă în tava pregătită anterior, apoi se lasă la copt pentru 35-40 de minute sau până când bășul de frigăruie, cu care verificați banana bread iese uscat din aluat.

După coacere banana bread se lasă să se răcească în totalitate înainte de a felia prăjitura.

Banana bread cu ovăz se poate păstra în frigider, acoperit ca să nu se usuce, până la o săptămână.

Dacă vă mai rămâne din prăjitură, aceasta se poate păstra și în congelator, în pungă cu sigiliu (zip-lock), până la șase luni.

Valoare nutritivă

O felie de banana bread conține 130 de calorii, 26 de grame de carbohidrați, dar și nutrienți importanți pentru electroliză, 119 mg de sodiu și 245 mg de potasiu.

De asemenea, vă puteți bucura și de un aport de fibre, 3 grame din necesarul de 30 de grame indicat pentru un adult, respectiv cel de 20 de grame pentru copiii cu vârsta între 5-11 ani.

Poftă bună!

Citește și: Cheesecake cu lămâie, desert delicios de vară

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel