Data publicării:

Audiențele posturilor TV Intact Media Group, mai mari în 2015

Autor: DCNews Team | Categorie: Stiri
WhatsApp

Anul 2015 a adus televiziunilor Intact creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. 

Mai mult decât atât, pe toate target-urile importante (Comercial, All Urban şi Naţional), Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time, performanţă neatinsă de niciun alt grup de presă. O reuşită la fel de importantă a televiziunilor din Grupul Intact este aceea că peste 11 milioane de români au urmărit programele "Antenelor" în luna ianuarie, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional.

Astfel, în luna ianuarie:


11.263.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în prima luna a anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.507.000 telespectatori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel