AUDIENȚE CM 2014. TVR 1 a spulberat concurența cu meciurile din grupe
Peste 12 milioane de români au urmărit pe TVR 1 meciurile de la CUPA MONDIALĂ 2014. După două săpătmâni de competiție, TVR 1 ocupă opt locuri din clasamentul primelor zece audiențe realizate de toate programele tv difuzate în România în perioada 12-26 iunie, corespunzătoare fazei grupelor CM 2014, la nivelul publicului urban.
TVR 1 ocupă primele șase poziții în respectivul clasament, plus pozițiile a 8-a și a 10-a. În ceea ce privește audiența la nivelul întregii țări, primele șapte locuri în top 10 sunt ocupate de meciurile difuzate de TVR 1, scrie Agerpres.
Vezi și: CM 2014: TOP PERLE ale comentatorilor TVR în timpul meciurilor
Meciurile Braziliei au fost cele mai vizionate. Dacă la nivel național partida Brazilia — Mexic a ocupat primul loc în clasament (cu o medie de 1.792.000 de telespectatori, corespunzând unui rating mediu de 9,7% și unui share mediu de 23,1%), la nivelul publicului urban cel mai urmărit program al acestei perioade a fost meciul Brazilia — Croația (1.171.000 telespectatori, în medie — 11,6% rating, 34,3% cota de piață).
În același top 10 al tuturor programelor TV din perioada 12-26 iunie, următoarele poziții au fost ocupate, la nivel național, de meciurile:
- - Brazilia — Croația (locul 2, cu o medie de 1.767.000 telespectatori — 9,6% rating, 32,2% share);
- - Spania — Olanda (locul 3, cu o medie de 1.737.000 telespectatori — 9,4% rating, 22,8% share);
- - Uruguay — Anglia (locul 4, cu o medie de 1.567.000 telespectatori — 8,5% rating, 19,8% share);
- - Spania — Chile (locul 5, cu o medie de 1.537.000 telespectatori — 8,3% rating, 19,9% share);
- Germania — Ghana (locul 6, cu o medie de 1.499.000 telespectatori — 8,1% rating, 19,2% share);
- - Germania — Portugalia (locul 7, cu o medie de 1.484.000 telespectatori — 8% rating, 19,6% share).
Citește și: TVR, pe minus cu CM 2014 Brazilia. Cum a reușit televiziunea să o dea în bară, cu o audiență uriașă
Următoarele poziții în clasamentul menționat au fost ocupate de Pro Tv. La nivel urban, în top 10 a intrat și partida Italia — Uruguay.
12.006.000 de telespectatori diferiți au urmărit cel puțin un minut din meciurile fazei grupelor Cupei Mondiale Brazilia 2014. Dintre ei, 6.717.000 se situează în mediul urban, iar 3.293.000 fac parte din target-ul comercial.
Vezi și: OPTIMI DE FINALĂ la CM 2014. Vezi toate meciurile din faza eliminatorie
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News