Astrograma pilotului Cezar Osiceanu. Deschizător de drumuri, și-a dorit să fie lider și a îndrăznit mai mult ca alții, conform astrologului DCNews
Data publicării:
Autor: D.C.
WhatsApp
Pilotul Osiceanu
Pilotul Osiceanu
Astrologul DCnews, Daniela Simulescu, a realizat portretul astrologic al lui Cezar Osiceanu. 

Cezar Osiceanu este pilot de avioane de mai bine de patruzeci de ani. El s-a născut pe 1 aprilie 1964. Deci, avem un nativ Berbec. Dar primul lucru care îți sare în ochi în momentul în care îi generezi astrograma este un stellium în Berbec, deci nu doar Soarele. Cu alte cuvinte, a fost echipat încă din naștere pentru un domeniu care cerea adrenalină și curaj, a spus Daniela Simulescu.

Ca orice persoană Berbec, Cezar Osiceanu a fost deschizător de drumuri, și-a dorit să fie lider și a îndrăznit mai mult ca alții. 

Pe lângă comunicare, Mercur mai guvernează și mișcarea. Ori aici avem o conjuncție între Mercur și Jupiter. „Deci și-a dorit încă de mic să călătorească, să își depășească limitele și să cucerească noi orizonturi. Bineînțeles, spune și lucrurilor pe nume, poate chiar prea direct câteodată. Acest aspect oferă de obicei și talent la scris sau oratorie”, a spus Daniela Simulescu.

Venus în Taur i-a dat plăcere pentru confort și stabilitate, potrivit astrologului. 

Marte în Berbec este “de vină” pentru capacitatea de a lua cele mai bune decizii în momentele de criză. Pentru că această poziție a planetei acțiunii nu face deloc fricii. Iar Nodul Sud din Capricorn a întregit tabloul cu multă rezistență la stres, răbdare și pragmatism, aceste calități fiind cu siguranță moștenite, a conchis Daniela Simulescu.

 

 

Aviația la începutul anului 2022. Osiceanu, analiză

 

Amintim că pilotul Cezar Osiceanu a făcut, pentru DCNews, o analiză a aviației la începutul anului 2022 și finalul lui 2021.

„Pandemia, în mod clar, a pus la pământ aviația civilă mondială atât la figurat cât și mai ales la propriu, în anul 2020 înregistrându-se cea mai mare rată de reducere a zborurilor din istorie, 90% din totalul zborurilor comparativ cu anul 2019. Și dacă la începutul anului 2021 s-a înregistrat cel mai mare număr de falimente din aceeași istorie aviatică mondială, sfârșitul anului 2021 și începutul anului 2022 au venit cu cel mai mare număr de start-up-ri lansat vreodată în aviația civilă. Pentru a putea înțelege acest fenomen comparabil cu mitică pasăre Phoenix, va trebui să analizăm cauzele și condițiile care au condus aici. Astfel:

Situația marilor cumpărători de avioane, adică a companiilor de leasing și a companiilor aeriene de stat, în principal, a indicat falimente în lanț răsunătoare și cu urmări puternice la nivel global. În acest sector, criza sistemică a generat urmări greu de calculat deoarece aici se află principala interfață dintre producători și sistemul bancar mondial.

Un prim efect a fost acela că marile companii de leasing s-au trezit cu avioanele închiriate și aflate împrăștiate pe tot globul înapoi în sarcina lor în ceea ce privește: asigurarea condițiilor tehnice de parcare și stocare, plata taxelor de parcare și staționare, menținerea documentelor de navigabilitate etc, operațiuni pentru care nu erau nici pregătite să le facă și nici nu aveau personalul necesar.

În plus costurile pentru realizarea acestor operațiuni realizate până atunci de către companiile aeriene, ce foloseau avioanele închiriate, au trecut în sarcina proprietarilor avioanelor, companiile de leasing.” Continuarea materialului, AICI!

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel