Conform BBC, Natalie Monson și soțul său, Russ, nu se așteptau ca mica lor afacere să fie contestată de cea mai valoroasă companie din lume. Apple argumentează că logoul „Super Healthy Kids” este prea similar cu propriul „măr” și că aduce prejudicii brandului. Monson a reacționat și a transmis că gigantul tehnologic nu face decât să „hărțuiască” și are „obligația morală” să lupte cu californienii.
O petiție creată de soții Monson a fost semnată de mai bine de 43.000 de semnături, în speranța că Apple va renunța la proces. „Este exemplul real cum o mică afacere este distrusă de un monopol gigant doar pentru că nu răspunde în fața nimănui”, a spus Russ Monson. „Este atât de frustrant pentru noi că am zis că trebuie să facem ceva. Nu putem fi următoarea victimă pe lista lor”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- 10 lucruri pe care nu le știai despre primarul USR Dominic Fritz
- BANCUL ZILEI: Lucruri dificil de realizat
- Prof. univ. dr. Mircea Duțu, semnal de alarmă asupra reformării profesiei juridice: Robotul a participat la admiterea în magistratură și a trecut cu brio / video