Data publicării:
Anunț pentru toți cei care primesc indemnizații, alocații, stimulent de inserție pe cardul ING: Revoltă în online
Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială a făcut un anunț important pentru toți cei care primesc alocație de stat, indemnizație creștere copil sau stimulent de inserție pe cardul ING.
”IMPORTANT!!! În atenția beneficarilor de alocație de stat/ indemnizație creștere copil/ stimulent de inserție care au deschise conturi la ING BANK, plătiți de către Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a municipiului București. Vă comunicăm că în acest moment se lucrează la remedierea problemelor datorate modificării aplicației de plată a ING Bank. Plățile aferente acestor prestații se efectuează astăzi, urmând ca mâine banii să fie în conturile dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și lucrăm cu celeritate la remedierea situației” este anunțul făcut astăzi de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială-ANPIS, pe Facebook, acolo unde reacțiile n-au întârziat să apară.
Reacții în rafală la anunțul ANPIS, față de ING:
”ING Romania mulțumim pentru nimic. Noi chiar avem nevoie mare de acești bani”, ”Ar fi fost drăguț dacă cei de la ING România ar fi comunicat și ei acest lucru clienților în loc să ne mintă că nu s-au virat banii”, ”Exact, nici măcar în urma sutelor dr sesizări primite...”, ”Când am sunat la ei au zis că sigur e un caz izolat, de parcă nu știam că sute de mămici au făcut sesizări pe același motiv”, ”Așa mi-a zis și mie și i-am zis că eu nu cred așa ceva că la o țară întreagă a intrat la toate băncile și celor de la ei nu, a început să verifice și îmi zice “daa.. aveți dreptate, se verifică de către colegi”, ”Mulțumim că ați anunțat ceva! Deși sunteți instituție de stat aveți PR-ul mai bun ca ING Romania. Felicitări Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială-ANPIS”, ”Și mulțumesc și doamnei care mi-a răspuns la telefon azi de la Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială-ANPIS. Nu numai că a vorbit extrem de frumos dar mi-a răspuns și la toate întrebările”, ”ANPC - Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor se pare că ING România au schimbat contul în care se virau banii pentru alocațiile copiilor și indemnizații, fără să anunțe și astfel tot cetățeanul de rând are de suferit. Ar trebui luate măsuri. Nici măcar nu au anunțat”, ”ING Romania nici acum nu e problema la voi, nu???? Felicitări pentru felul în care vă tratați clienții!!!!”.
Vina, de la unii la alții
În urma unui comentariu la o postare fără legătură cu subiectul, ING a scris: ”În urma verificărilor, am constatat că, în urma unor actualizări de cont implementate la finalul lunii pentru Asociație, fluxurile de plăți nu au fost actualizate de către aceasta, astfel încât transferul către conturile ING nu a putut fi realizat. Am luat legătura cu AJPIS în vederea înțelegerii problemei generată la nivelul acestei instituții. Ne pare rău pentru întârzierile înregistrate în cazul clienților noștri și îi asigurăm că oferim AJPIS toată susținerea pentru remedierea rapidă a situației”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News