Antena 1 și Pro TV, audiențe cu nunta lui Pepe
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Antena 1 și Pro TV, două posturi concurente, au dezbătut, la începutul acestei săptămâni, în emisiunile "Acces Direct", respectiv "La Măruță", același subiect: nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă.

Potrivit paginademedia.ro, în războiul audiențelor, pe intervalul pe care cele două emisiuni s-au intersectat, luni, "La Măruță", emisiunea realizată de nașul lui Pepe la Pro TV, s-a impus pe segmentul comercial și pe cel național.

În schimb, emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, postul al cărui angajat este Pepe, a condus audiențele pe publicul urban. 

Citește și Nuntă Pepe și Raluca. Costum cu fir de aur și rochie de mireasă de 10.000 de euro

Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:

 

NATIONAL

Share

URBAN

Share

COMERCIAL

Share

Pro TV

916.000 (5 rating)

21,8

582.000 (5,8)

21,4

274.000 (5,4)

24

Antena 1

797.000 (4,3)

19

586.000 (5,8)

21,5

241.000 (4,7)

21,1

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel