În prezent, o puteţi vedea pe scena Teatrului Nottara în spectacolele Rapsodie-n roz de Eric-Emmanuel Schmitt, Mult zgomot pentru nimic de William Shakespeare şi Titanic Vals de Tudor Muşatescu.
Fragilitatea unei femei puternice
Fiică de actori, Andreea Măcelaru Şofron îşi dorea iniţial o carieră în domeniul limbilor străine. Dar destinul şi-a spus cuvântul şi astfel a ajuns tot în teatru, de care a prins mare drag, din primul an de studenţie. Copil crescut de bunici, ea a primit, aşa cum însăşi afirma, o educaţie de pension.
"Am fost la pian, am fost la balet, am fost la germană, în corul de copii al Radiodifuziunii... Aveam un regim foarte strict [...]" Astfel, pe lângă dezvoltarea aptitudinilor, ea s-a obişnuit de foarte devreme cu disciplina şi rigoarea, cu munca serioasă, fapt ce i-a fost de mare ajutor în viaţa profesională. Actriţa cu chip de zână şi voce de înger este modestia întruchipată. Păstrează undeva, adânc în suflet, acea puritate a copilăriei, care o ajută să-şi păstreze prospeţimea şi frumuseţea. Crede în prietenie, în dragoste la prima vedere, în pacea lumii.
VEZI ȘI: Timbrul cultural în teatru. Ce spune actorul Gelu Nițu
Dincolo de acestă aparentă fragilitate, este, însă, o femeie puternică. Parcursul său profesional este legat de Teatrul Nottara încă din anul III de facultate, în 1992, când a debutat în spectacolul Şantaj de Ludmila Razumovskaia, în regia lui Dominic Dembinski. De la profesorul său, Alexandru Repan, cu care a colaborat foarte mult şi după ce a ieşit de pe băncile şcolii, a deprins o luciditate a jocului şi puterea de a-şi doza sensibilitatea cu maximă precizie, pentru a obţine un efect surprinzător.
Nici lumea filmului nu-i este străină Andreei Măcelaru Şofron. După un debut în 1995, în cunoscutul Asfalt tango, al lui Nae Caranfil, a apărut în Amen, în regia lui Costa Gavras (2002) şi, mai apoi, în rolul Principesei Maria, din producţia lui Sergiu Nicolaescu, Carol I(2009). În televiziune a prezentat emisiuni de divertisment şi s-a făcut cunoscută în serialele Vocea inimii(2006) şi Nimeni nu-i perfect(2008).
În stagiunea curentă o regăsim la Teatrul Nottara pe afişele spectacolelor: Maria Callas - La Divina după Terrence McNally (în regia lui Radu Gabrea), Mult zgomot pentru nimic de William Shakespeare (regia: Diana Lupescu) Titanic Vals de Tudor Muşatescu (montarea lui Dinu Cernescu) şi în Rapsodie-n roz, după Eric-Emmanuel Schmitt, o creaţie scenică mai recentă, în care apare alături de Alexandru Repan, în dublă ipostază de interpret şi regizor. De asemenea colaborează cu Centrul Cultural pentru UNESCO „Nicolae Bălcescu" în comedia romantică Nimeni nu-i perfect, de Simon Williams, în regia lui Radu Beligan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- SRI, mai necredincios ca Toma în noaptea de Înviere. Mesaj simpatic / foto
- O biserică de o frumusețe rară din România, construită în 1878, a ars în totalitate în noaptea de Înviere / foto