Data publicării:
Amendă uriaşă pentru o importantă companie aeriană. Ce le-a făcut clienţilor
Oficiul de reglementare în domeniul datelor din Marea Britanie a anunţat că va impune o amendă de 183,4 milioane de lire sterline pentru o mare companie aeriană, după furtul de anul trecut al datelor clienţilor de pe site-ul operatorului aerian.
În septembrie, British Airways avertizase că aproximativ 380.000 de clienţi ar putea fi afectaţi de furtul datelor de pe cardurile folosite pentru rezervări online sau cu ajutorul aplicaţiei mobile.
Amenda propusă de ICO reprezintă echivalentul a 1,5% din cifra de afaceri pe plan global în 2017. 'Suntem surprinşi şi dezamăgiţi de concluziile preliminare ale ICO. British Airways a răspuns rapid la furtul datelor. Nu am găsit dovezi că ar fi fost furaţi bani din conturile clienţilor afectaţi', a afirmat Alex Cruz, preşedinte şi director general al BA, care şi-a cerut scuze clienţilor pentru orice probleme provocate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News