"Olandezii se bazează pe serviciile medicale de urgenta aeropurtate (HEMS) pe care le asigurăm în colaborare cu 4 spitale universitare și avem certitudinea că H135 este cel mai bun elicopter pentru misiunile noastre", a spus Petra van Saaze, directorul ANWB Medical Air Assistance. „Sistemul Helionix ne va ajuta să eficientizăm operațiunile - care se derulează non-stop."
"Mulțumim ANWB pentru încrederea continuă pe care o are față de Airbus Helicopters și în special în modelul H135", a spus Thomas Hein, șeful Departamentului de Vânzări pentru Europa Occidentală al Airbus Helicopters. „H135 este un elicopter modern, cu performanțe dovedite, reprezentativ la nivel mondial pentru zona serviciilor de urgență aeropurtate."
ANWB Medical Air Assistance este deținută 100% de Royal Dutch Touring Club ANWB, fiind unicul operator de servicii medicale de urgență aeropurtate din Olanda. Compania efectuează peste 8500 de misiuni anual, cu ajutorul flotei sale de șase elicoptere din familia H135. ANWB colaborează cu patru centre medicale de urgență din Olanda, timp de șapte zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. Prin achiziționarea noilor elicoptere H135, ANWB își aduce flota la nivelul celor mai actuale standarde tehnologice. În plus, ANWB operează două elicoptere H145 care îndeplinesc peste 600 de misiuni pe an în zona insulelor olandeze Wadden, în colaborare cu serviciul local de ambulanță, sapte zile din sapte, 24 de ore pe zi.
Elicopter de referință
H135 este un elicopter de referință pentru operatorii de servicii medicale de urgență din întreaga lume. Printre caracteristile deosebite ale aparatului se numără cabina spațioasă, performanța și capacitatea de încărcare excelente, precum și zgomotul redus. Ușile laterale glisante supradimensionate și ușile clapetă din spate permit transbordarea rapidă a pacienților, precum și desfășurarea în siguranță a operațiunilor la sol datorită sistemului unic Fenestron (cu rotor încastrat), marca Airbus.
În afară de pilotul automat în 4 axe, sistemul Helionix include un layout inovativ al cabinei care ajută echipajul să evalueze mai bine situația la locul intervenției. Dotat cu 3 mari ecrane electronice, cabina H135 este compatibilă cu sistemul Night Vision Goggle pentru misiuni nocturne și include un indicator First Limit, care evidențiază toate informațiile relevante despre motor pe un singur ecran.
În prezent, peste 1270 de elicoptere din familia H135 sunt operaționale la nivel mondial, acumulând în total aproape 5 milioane de ore de zbor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă
- Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț / Update: Există riscul ca focul să se extindă / foto în articol
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol