Data publicării:

Ai găsit o piesă bună în Instagram dar nu ai timp s-o asculți? N-ai cum s-o mai pierzi acum! Se salvează direct în Spotify cu un singur... tap pe ecran

Autor: Liana Ganea | Categorie: Tehnologie
WhatsApp
foto: Freepik
foto: Freepik

Mai nou, putem adăuga piese din Instagram direct în playlistul cu melodii favorite din Spotify.

Cu toții avem momente în care ne pierdem în feed-ul de Instagram, dăm peste un clip cu o melodie care ne prinde imediat și ne gândim că ar fi perfectă de ascultat mai târziu, când avem mai mult timp liber. Ei bine, până de curând, găsirea și salvarea unei melodii în biblioteca Spotify era un proces destul de anevoios: trebuia să ieși din Instagram, să deschizi Spotify și să cauți piesa manual.

Acum, colaborarea dintre Instagram și Spotify simplifică totul. Potrivit Endgadget, cu doar câteva atingeri, poți adăuga rapid orice melodie îți place direct în playlist-ul „Melodii apreciate” din Spotify, fără să fie nevoie să părăsești Instagram.

Cum funcționează

Este foarte simplu: când vezi o postare sau un Story pe Instagram cu o melodie care îți place, poți atinge numele piesei afișat pe ecran. Apoi vei fi direcționat către o pagină de previzualizare audio, unde vei găsi un nou buton „Adaugă”. Un singur click, și melodia este adăugată în biblioteca ta.

Competiția în lumea digitală a muzicii este tot mai intensă. TikTok, de exemplu, oferă deja o funcție similară, care permite adăugarea pieselor nu doar în Spotify, ci și în Amazon Music sau Apple Music. Artiștii și casele de discuri au devenit tot mai conștiente de impactul acestor platforme asupra promovării muzicii lor.

Dar Spotify și Instagram nu se opresc aici. În curând, vei putea partaja în timp real ceea ce asculți pe Spotify direct pe profilul tău de Instagram. Noua funcție de adăugare a melodiilor din Instagram în Spotify este deja disponibilă la nivel global. Pentru a o folosi, asigură-te că ai instalate cele mai recente versiuni ale ambelor aplicații, fie pe iOS, fie pe Android.

Schimbări anunțate de Spotify

De anul viitor, piesele care nu ating cel puțin 1.000 de ascultări pe parcursul unui an nu vor mai genera plăți pentru artiști, notează Digital Music News. Această măsură urmărește să se asigure că banii din redevențe merg către artiștii care au un public activ și care depind de veniturile din streaming. Fondurile economisite de la piesele mai mici vor fi redistribuite către cele cu mai mult succes, estimându-se că aproximativ 1 miliard de dolari vor fi redirecționați către artiști în următorii cinci ani.

În plus, Spotify va înăspri măsurile împotriva stream-urilor artificiale. Platforma va taxa etichetele și distribuitorii pentru aceste practici și va descuraja înregistrările foarte scurte, care au fost concepute doar pentru a umfla numărul de ascultări. Astfel, se va restabili un mediu corect pentru artiști, iar fondurile din redevențe vor ajunge mai degrabă la acei creatori care aduc valoare autentică publicului.

De asemenea, Spotify își va extinde funcțiile de playlisturi generate de AI, oferind utilizatorilor posibilitatea de a crea liste bazate pe genuri, stări de spirit sau chiar emoji-uri. Acest lucru va facilita descoperirea de muzică nouă și va personaliza și mai mult experiența de ascultare.

Nu în ultimul rând, platforma va introduce videoclipuri muzicale pentru utilizatorii premium din anumite piețe și va lansa funcția „Listening Parties,” prin care fanii vor putea asculta albume noi împreună cu artiștii, care vor împărtăși povești din culise​.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel