Află cum iţi recuperezi biletul de la România- Argentina. Dacă îl returnezi plăteşti taxele de retur
FRF a anunţat, marţi, pe site-ul oficial, procedura de rambursare a contravalorii biletelor achiziţionate la meciul România-Argentina, programat iniţial la 10 august, la inaugurarea Arenei Naţionale, însă anulat ulterior.
Suporterii care au cumpărat deja tichete au opţiunea de a le păstra şi a le folosi la meciul România - Franţa (6 septembrie, ora 21:30). Cine nu vrea trebuie să trimită biletele înapoi pînă pe 10 august şi îşi va primi înapoi toţi banii plătiţi, inclusiv taxele şi comisioanele. Există însă o problemă: fanii vor trebui să suporte din propriul buzunar costul expedierii tichetelor înapoi către site-urile de unde le-au achiziţionat (www.biletefotbalonline.ro , www.bilete.ro , www.myticket.ro , www.eventim.ro).
Iată informarea FRF:
1. Solicitările de rambursare a contra-valorii biletelor achiziţionate la meciul România-Argentina se vor primi până la data de 10 August 2011 (data poştei). După această dată, nicio solicitare de rambursare nu va mai fi luată in calcul, biletele nerambursate considerându-se automat bilete valabile la meciul inaugural al Naţional Arena, România - Franţa, din data de 6 Septembrie 2011, ora 21.30.
2. Cererile de rambursare a c/v biletelor la meciul România - Argentina vor fi depuse excusiv online prin completarea formularului special, ce se va găsi pe fiecare dintre cele 4 site-uri evocate mai sus; nu se vor accepta spre rambursare comenzi parţiale (exemplu: dacă achiziţia iniţială a fost de două bilete, se vor putea rambursa numai două bilete); banii se vor returna în aceeaşi formă în care au fost plătiţi şi vor include c/v biletelor şi a tuturor taxelor plătite în momentul achiziţionării. Nu se va ţine cont de nicio solicitare de rambursare exprimată altfel decât prin completarea formularului de rambursare disponibil online;
3. Rambursarea banilor plătiţi la achiziţionarea online a biletelor se va face într-un termen de maxim 20 de zile de la data returnării biletelor achiziţionate către site-ul de unde au fost cumpărate sau în termen de maxim 20 de zile de la data completării formularului online - pentru persoanele care nu au intrat în posesia biletelor până la data de 2 August 2011; biletele se vor rambursa pe cheltuiala expeditorului şi vor trebui să se afle în aceeaşi stare fizică în care au fost livrate; biletele care vor prezenta deteriorări fizice, vor avea înscrisuri (altele decât cele scrise legal pe ele), codul de bare deteriorat, etc, nu se vor accepta la rambursare.
4. Biletele se vor putea rambursa prin două metode: prin poştă/curier (livrare cu confirmare de primire) sau prin rambursarea fizică la sediul site-ului de unde au fost achiziţionate (adresele de rambursare sunt trecute pe fiecare site în parte). Ambele tipuri de rambursări se vor face exclusiv pe cheltuiala expeditorului. În ambele situaţii, returnarea contra-valoarii biletelor rambursate (inclusiv a taxelor aferente achiziţiei) se va face în termen de maxim 20 de zile de la data rambursării efective a biletelor, în aceeaşi formă în care biletele au fost plătite!
5. Biletele care au fost rambursate deteriorate se vor analiza de o comisie special constituită, în data de 17 August 2011 (compusă din reprezentanţi ai ANPC, Poliţiei, FRF şi ai agentului economic de unde au fost achiziţionate), iar expeditorii acestora vor fi înştiinţaţi ulterior asupra deciziei luate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News