Data publicării:
Adopția de animale, promovată prin iluzii optice
Umbre, lumini și puțină editare. Obiectivul este de a promova adopția de animale domestice în India.
Fotograful Amol Jadhav și director artistic Pranav Bhide au creat o campanie pentru ONG-ul World For All Animal Care și Adoptions din India, în scopul de a promova adoptarea animalelor. Prin utilizarea creativă și originală a luminilor și a umbrelor, toate imaginile au drept componentă iluzia optică.
La prima vedere, aceste fotografii par simple imagini de familie și de dragoste. Dar, dacă privim dintr-o altă perspectivă, ne dăm seama că fotografiile merg dincolo de evidență și iau alte proporții, ca un fel de „doi într-unul“ din punct de vedere fotografic. Sloganul întregii campanii completează mesajul pe care duo-ul dorește să îl transmită: „Există întotdeauna loc pentru mai mult. Adoptă.”, scrie cotidianul portughez Publico.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News