Data actualizării:
Data publicării:

Adopția de animale, promovată prin iluzii optice

Autor: Andreea Marinas | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

Umbre, lumini și puțină editare. Obiectivul este de a promova adopția de animale domestice în India.

Fotograful Amol Jadhav și director artistic Pranav Bhide au creat o campanie pentru ONG-ul World For All Animal Care și Adoptions din India, în scopul de a promova adoptarea animalelor. Prin utilizarea creativă și originală a luminilor și a umbrelor, toate imaginile au drept componentă iluzia optică.

La prima vedere, aceste fotografii par simple imagini de familie și de dragoste. Dar, dacă privim dintr-o altă perspectivă, ne dăm seama că fotografiile merg dincolo de evidență și iau alte proporții, ca un fel de „doi într-unul“ din punct de vedere fotografic. Sloganul întregii campanii completează mesajul pe care duo-ul dorește să îl transmită: „Există întotdeauna loc pentru mai mult. Adoptă.”, scrie cotidianul portughez Publico.  

 [citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel