Data publicării:

ADMITERE FACULTATE 2017: Master cu bătaie pe locurile disponibile

Autor: DCNews Team | Categorie: Stiri
WhatsApp

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) are singurul master cu examen de admitere scris și oral din Universitatea București în care locurile se ocupă din prima sesiune.

Alegeri prezidentiale 2024

Explicația o dă profesorul Sorin Psatta.

"Știați că există un loc unde cei interesați îi pot întâlni și schimba idei cu (între alții) Adrian Preda (Friends/TBWA), Mugur Pătrașcu (ScreenNative), Victor Stroe (Leo Burnett), Luiza Domnișoru (Rogalski Damaschin PR), Sorin Liurea (Artvendo), Ștefan Chirițescu (Cohn&Jansen JWT), Sorana Savu (Premium Communication), Paul Kasprovschi (Graffiti PR), Ioana Manea (Loco) și, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă, Sorin Psatta (BBDO Group)? Ei bine, locul acesta se numește masterul de campanii de comunicare în relații publice și publicitate (CCRPP pe scurt) al FJSC, singurul master cu examen de admitere scris și oral din Universitatea București și unul dintre puținele unde locurile se completează, fără exceptie, încă din sesiunea de vară, daca vreți sa aflati pe pielea voastră cam cum e asta mai aveti timp să vă înscrieți, până luni", a scris Sorin Psatta pe Facebook.

Campanii de Comunicare în Relaţii Publice şi Publicitate (IF)

Misiune/ Obiective:

Programul de masterat urmăreşte să formeze profesionişti capabili să-şi asume cea mai mare parte a sarcinilor curente legate de comunicarea publicitară şi cea specifică relaţiilor publice; să identifice mizele sociale cu care o organizaţie este susceptibilă să se confrunte şi să influenţeze deciziile privind politicile şi strategiile organizaţionale; să stabileascã responsabilităţile sociale pe care organizaţia trebuie să şi le asume faţă de diferite persoane participante şi să elaboreze politici şi programe coerente, flexibile şi adaptate schimbării sociale; să conceapã şi să gestioneze modurile de intervenţie atât în interiorul organizaţiei, cât şi între organizaţie şi multiplele componente ale mediului extra-organizaţional.

Program/ cursuri:

Introducere in creativitatea publicitară, Arhetipuri în publicitate și relații publice: tehnici de persuasiune simbolică, Creative writing, Publicitate on line, Tehnici de comunicare publică, Planificare strategica in comunicare , Comunicarea cu presa, Media planing, Campanii în Relaţii Publice, Proiect de cercetare de relatii publice, Comunicarea de criza, Branding, Lobby, Relatii publice sectoriale, Campanii în Publicitate.

Admitere:

1. Proba scrisă: test grilă

Bibliografie

1. Coman, Cristina, Relaţii publice - principii şi strategii, Ed. Polirom, 2006, Cap. I, „Relaţii publice - cadru general", (pag. 13 - 41),
2. Coman, Cristina, Relaţiile publice şi mass-media, Ed.Polirom, 2004, Cap. II, „Relațiile publice și activitățile conexe", (pp.18-29).
3. Coman, Cristina, Comunicarea de criză, Ed. Polirom, 2009, Cap. VII, „Imaginea, identitatea, reputaţia" (pag. 209 – 225).
4. Newsom Doug, Carrell Bob, Redactarea materialelor de relaţii publice, Ed. Polirom, 2004, Cap. 16 "Discursurile şi alte tipuri de prezentare" (pag. 371 -381 si 395-397)
5. Newsom, Doug, Van Slyke Turk, Judy, Kruckeberg, Dean, Totul despre relaţiile publice, Ed. Polirom, 2010 (ediţia a II-a), Cap I, „Rolurile şi specializările relaţiilor publice" (pp.17 – 42)
6. Wilcox, L. Denis, Cameron, T. Glen, Ault, H. Phillip, Agee, K. Warren, Relații publice, strategii și tactici, Ed. Curtea Veche Publishing, 2009, Cap. I, „Ce sunt relațiile publice?" (pag. 7 – 20), Cap. X, „Opinia publică și persuasiunea" (pag. 208 – 233).
7. Kotler, Ph., Armstrong G., Principles of Marketing, 14th ed., Pearson Prentice Hall, 2012.
Cap. 14 - Communicating customer value: integrated marketing communications strategy (p. 406-433)
Cap. 15 - Advertising and public relations (p. 434-461)
Cap. 16 - Personal selling and sales promotions (p. 462-493)
Cap. 17 - Direct and online marketing: building direct customer relationships (p. 494-525)

2. Proba orală:

Interviu care să ateste cunoaşterea domeniilor relaţiilor publice şi al publicităţii.

Director program:
Prof. univ. dr. Cristina COMAN

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel