'Sigur vom bloca personalizarea tricourilor în online', a spus purtătorul de cuvânt al Adidas, Oliver Bruggen. Utilizatorii reţelelor de socializare au observat şi au criticat faptul că numărul 44 este mult prea asemănătoare cu simbolul a ceea ce a fost Schutzstaffel (SS), o organizaţie paramilitară înfiinţată de Adolf Hitler şi Partidul Nazist.
Adidas a fost aspru criticat, dar Bruggen a spus că 'Federaţia de Fotbal (DFB) şi partenerul comercial al acesteia, 11teamsports, sunt responsabile pentru proiectarea numelor şi numerelor', pe tricouri. 'Oameni din aproximativ 100 de ţări lucrează la Adidas, iar compania se pronunţă pentru promovarea diversităţii şi incluziunii.
Ne opunem activ xenofobiei, antisemitismului, violenţei şi urii în orice formă a ei', a spus Bruggen. 'Compania respinge cu fermitate orice sugestie că ar fi făcut-o intenţionat', a adăugat acesta, precizează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române